ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ

Τον τελευταίο καιρό έχω γίνει στόχος πολλαπλών  επιθέσεων
( φραστικών,μέσω διαδικτύου κ.α ) από στελέχη της διοίκησης του Δήμου. Προσπάθησα εντός και εκτός Δημοτικού συμβουλίου να κρατήσω χαμηλούς τόνους και με διάλογο και επιχειρήματα  να καταδείξω στους πολιτικούς αντιπάλους μου ότι το πολιτικό παιχνίδι παίζεται με επιχειρήματα και με στοιχεία και όχι με κραυγές και προσωπικές επιθέσεις .Μη επιθυμώντας την πόλωση και την ποινικοποίηση, ιδιαίτερα σε μια δύσκολη περίοδο για όλους μας, απέφυγα σκοπίμως κάποιες υποθέσεις να τις φτάσω στα άκρα περιοριζόμενος σε δελτία τύπου και πολιτική κριτική .
Δεν υπήρξα δε ποτέ θιασώτης των πολιτικών χτυπημάτων <<κάτω από τη ζώνη>>
Πάντα μιλούσα και έλεγα αυτό που πίστευα και πάντα με επιχειρήματα .
Έχω καταγγείλει τη διοίκηση για πολλά γεγονότα και την έχω συγχαρεί για κάποια άλλα.Στόχος μου ήταν όχι ο πολιτικός μου αντίπαλος αλλά η ανάδειξη της αλήθειας ώστε προβλήματα να λυθούν κάτι που το έχω πετύχει πολλές φορές .
Στα 12 χρόνια  παρουσίας μου στα κοινά του Δήμου δεν έδωσα δικαίωμα σε κανέναν να μου επιτεθεί προσωπικά παρά μόνο πολιτικά ακόμα και με χιούμορ ή και με ειρωνία πολλές φορές.Πάντοτε απαντούσα  σε ανάλογο ύφος μέσα όμως στα πλαίσια του πολιτικού fair play .
Η στάση μου αυτή φαίνεται ότι οδήγησε κάποιους στο να την εκλάβουν ως αδυναμία και να συνεχίζουν τα προσωπικά χτυπήματα .
Έτσι λοιπόν μετά και την τελευταία άκρως προσβλητική επίθεση που δέχτηκα από τον Αντιδήμαρχο Εμ.Ιωαννίδη μέσω επιστολής που την ανήρτησε στο προσωπικό του ιστολόγιο , την απέστειλε σε άγνωστο αριθμό ιστολογίων  και την ανήρτησε και ο Δήμαρχος στο ιστολόγιο του Δήμου, αποφάσισα και επέδωσα και στους δύο εξώδικα ( και όχι μηνύσεις αν και θα μπορούσα )με τα οποία ζητώ απ τον μεν Αντιδήμαρχο να ανακαλέσει με νέα απιστολή το περιεχόμενο της πρώτης ζητώντας συγγνώμη , απ΄ τον δε δεύτερο να την αποσύρει και να δημοσιεύσει την νέα επιστολή του Αντιδημάρχου του εντός προθεσμίας τριών ημερών άλλως θα προσφύγω στις αρμόδιες δικαστικές αρχές .Έχουν μια τελευταία ευκαιρία ενόψει και της επερχόμενης προεκλογικής περιόδου ή να κρατήσουν το πολιτικό επίπεδο σε κάποια πλαίσια ή να οδηγηθούμε όλοι  στα δικαστήρια για να αποδώσουν εκείνα πλέον ότι αξίζει στον καθένα μας .

                                                        Γιώργος Κυριλλίδης