Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αρθρογραφία-Επικαιρότητα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αρθρογραφία-Επικαιρότητα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Έγραψαν για εμάς

                            http://www.makthes.gr/news/politics/121259/







                         http://www.egnatiapost.gr/thessaloniki/item/32362





                                                http://liberty-news.gr/






                          http://www.egnatiapost.gr/thessaloniki/item/32506





                           http://www.gothess.gr/docs/mixnews/?ID=25550


Γράφουν για την παράταξη μας

                 karfitsa.gr :  Συζητήσεις αντί… ομιλιών επιλέγει ο Κυριλλίδης

          http://www.karfitsa.gr/2014/05/05/syzitiseis-anti-omilion-epilegei-o-ky/ 





              egnatiapost.gr :  Καταγγέλλει σύλλογο ομογενών ο Γ. Κυριλλίδης 

                            http://egnatiapost.gr/thessaloniki/item/32125   



gothess.gr :  Ο Γιώργος Κυριλλίδης με τους κατοίκους στην περιοχή Καζαντζάκη

                       http://www.gothess.gr/docs/mixnews/?ID=25433 





parousiazw.gr : Σε γειτονιές των Αμπελοκήπων και της Μενεμένης ο Γιώργος Κυριλλίδης 

http://www.parousiazw.gr/ekloges-2014/84-autodioikitikes-ekloges-2014/9315-se-geitonies-ton-ampelokipon-kai-tis-menemenis-o-giorgos-kyrillidis 




 

Έγραψαν για την παράταξη μας


           http://www.karfitsa.gr/2014/05/01/plithos-kosmoy-sta-egkainia-toy-eklogi/






                           http://www.gothess.gr/docs/mixnews/?ID=25208



                                     http://www.thesstoday.gr/politiki/


'Εγραψαν για την επίσκεψή μας στην λαϊκή της Ξηροκρήνης.

                              Πατήστε στον σύνδεσμο για να δείτε το άρθρο

              http://www.agelioforos.gr/default.asp?pid=7&ct=1&artid=203180






 


Μερικές διαπιστώσεις για το συνέδριο της ΚΕΔΕ

 Αρνητική εντύπωση προκάλεσε η απουσία πολλών συναδέρφων από το συνέδριο.Ακούστηκε ότι απο τους 560 περιπου εγγεγραμμένους συνέδρους έλειπαν περίπου 250 .Αυτό δείχνει μια εσωστρέφεια μια έλειψη πίστης στο συνδικαλιστικό μας όργανο και τελικά μια απαξίωση γενικότερη .Δεν συμμερίζομαι την στάση αυτή των συναδέρφων και αυτό γιατί υπάρχουν κοινά προβλήματα τα οποία μόνο από κοινού μπορούμε να πιέσουμε ώστε να λυθούν .Έτσι αναφέρθηκε το μεγάλο πρόβλημα της γραφειοκρατίας (υπάρχουν 11 ελεγκτικοί μηχανισμοί ).Η λειτουργία των επιτρόπων και η διαφορετική ανά πρόσωπο αντιμετώπιση δυσκολεύει πολύ τους Δήμους ,τους κάνει να φαίνονται πιο δυσκίνητοι .Ο Καλλικράτης μετά αντί σε πολλά θέματα να δώσει λύση , δημιούργησε καινούργια .Δεν μπορεί δεκαετίες τώρα να μην έχουμε δώσει λύση στη γραφειοκρατία ! Δόθηκαν λύσεις σε πολλά όπως η επιμήκυνση εξόφλησης των δανείων στο Ταμείο Παρακαταθηκών και η μείωση του επιτοκίου , μείωση του εργολαβικού ωφέλους από 28% σε 18% ,αποδόθηκε όλη η ΣΑΤΑ για το 2012 , και όλοι οι πόροι των παρακρατηθέντων , εκταμιεύτηκαν 150 εκ.ευρώ σε Δήμους υπερχρεωμένους με στόχο να πληρώσουν τις ληξιπρόθεσμες οφειλές τους , με την υπογραφή της σχετικής ΚΥΑ τον Ιούνιο. 20.000.000 Ευρώ πηγαίνουν σε Δήμους για ψηφιακές υπηρεσίες για την ικανοποίηση καθημερινών αναγκών του πολίτη .Ενώ συμβαίνουν αυτά τα θετικά , έχουμε άλλα ζητήματα που μας πάνε πίσω όπως το πλαφόν στα χλμ.των απορριματοφόρων !Δύο θέματα πολύ βασικά ήταν το πιθανό κλείσιμο των Δημοτικών επιχειρήσεων κ τα των προσεχών δημοτικών εκλογών.Ο Υπουργός Κος Στυλιανίδης στην τοποθέτηση του μπέρδεψε παρά έδωσε απαντήσεις .Το μόνο θετικό το οποίο μάλλον το χρησιμοποίησε για να ηρεμήσει τα πνεύματα εργαζομένων και αιρετών ήταν η χρηματοδότηση των κοινωνικών δομών με 150.000.000 (ΚΔΑΠ,παιδικοί σταθμοί κλπ ). Δήλωσε αρνητικός στις απολύσεις αλλά μίλησε για κινητικότητα κ αξιολόγηση κ μεταφορά του πλεονάζοντος προσωπικού. Πέταξε και το μπαλάκι στον άλλο υπουργό τον Κο Μανιτάκη και εν τέλει και στην κυβέρνηση .Δεν έκανε καμιά δήλωση για τις εκλογές τροφοδοτώντας νέο κύκλο συζητήσεων και σεναρίων! Μίλησε για συγχώνευση της επιτροπής ποιότητας ζωής με την οικονομική επιτροπή και για λύση στο θέμα των εξόδων παράστασης δημ.συμβούλων που διαμένουν πολύ μακριά απ την έδρα του Δήμου .Το μήνυμα που έστειλε όμως και το οποίο πρέπει εγκάιρως να λάβουμε είναι ότι ο νέος Δήμος , ο Δήμος του μέλλοντος είναι ο οικονομικά αυτοτελής Δήμος !