Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Δηλώσεις έργα και ημέρες διοίκησης.... Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Δηλώσεις έργα και ημέρες διοίκησης.... Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Η ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ....

Σε συνέντευξη του ο Δήμαρχος μας σε έντυπο της πόλης λέει κάποια ωραία πράγματα όπως:
1.είναι αντιμνημονιακός
2.είμαι εχθρός και πολέμιος του ΘΑ σεβόμενος τον εαυτό μου και αυτούς που μ'ακούν 3.δημιουργήσαμε πάρκινγκ
4.κάναμε ανάπλαση πολλών σχολικών αυλών
5.κάναμε αγώνες για την συνέχιση των έργων του κόμβου Κ16
6.Κατασκευάσαμε νηπιαγωγείο (Καζαντζάκη)
Το 1 στην κρίση σας
Το 2 θυμίζω τι είχε υποσχεθεί προεκλογικά το 2010 στο σχετικό φυλλάδιο 
Το 3 εννοεί το υπόγειο πάρκινγκ στο Φιλίππου και το υπόγειο πάρκινγκ στο δασαρχείο
Το 4 αγνοώ για ποιες αυλές μιλάει αν ξέρετε οι συμπολίτες μου ενημερώστε με
Το 5 δεν έχει καμιά σχέση ο Δήμος μας (παρά μόνο ότι και αυτό προσπαθεί να το καρπωθεί )
Το 6 δεν κατασκεύασε τίποτα , έτοιμο ήταν μόνο τα υλικά του νηπιαγωγείου έβαλε και μάλιστα είχε και σχετική δωρεά .
Συνεχίζει την παραπληροφόρηση....


ΠΟΙΟΝ ΚΟΡΟ'Ι'ΔΕΥΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ;

Πριν από λίγο καιρό δήλωσε σε σχετική ερώτηση μου στο Δημ.Συμβούλιο ότι δεν κινδυνεύει το ΙΚΑ Αμπελοκήπων και τώρα βγάζει δελτίο τύπου όπου μιλάει για κλείσιμο;
Η ίδια κατάσταση με τα ΕΛΤΑ Μενεμένης όπου και εκεί τα ίδια έλεγε .
ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ Τ ΑΥΓΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΣΧΑΛΙΑ με τους συνεργάτες του στην κυβέρνηση και προσπαθεί με επικοινωνιακά τρικ να σώσει τον εαυτό του ! 
Ας αφήσει τις επιστολές και τα ψηφίσματα όπου δήθεν διαμαρτύρεται και ας αποσυρθεί καλύτερα αφού δεν έχει την ικανότητα να πολεμήσει !

ΝΑ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΑΙ ΓΕΛΑΣΤΕ ΑΦΟΒΑ ( ΑΠΌ ΤΟ BLOG ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ )

"ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ μέσω αυτού του δίαυλου επικοινωνίας εκστρατεία για τη στήριξη και ανάδειξη της τοπικής ελληνικής αγοράς.

Στο δήμο μας κατά κοινή ομολογία είχαμε την καλύτερη αγορά της Θεσσαλονίκης, εξαιρώντας φυσικά την μεγάλη αγορά του Κέντρου της Θεσσαλονίκης.

Η δημιουργία μεγάλων εμπορικών κέντρων περιμετρικά του δήμου και της πόλης μας, η διακίνηση φτηνών εμπορευμάτων από Κίνα κ.α, η απαξίωση ελληνικών προϊόντων και μακρόχρονη οικονομική κρίση συντέλεσαν στην υποβάθμιση της αγοράς και το κλείσιμο καταστημάτων.

Εμείς από την πλευρά μας κάναμε ότι ήταν δυνατόν για να στηρίξουμε την τοπική αγορά. Μειώσαμε τα δημοτικά τέλη, αναπλάσαμε και φωτίσαμε δρόμους αξιοποιώντας το ΕΣΠΑ, δημιουργήσαμε πολλά και δωρεάν πάρκινκ, για τις ανάγκες λειτουργίας του δήμου προτιμήθηκαν οι προμηθευτές με τις πιο συμφέρουσες προσφορές αλλά συγχρόνως αυτοί που είναι δημότες μας ή διατηρούν επιχειρήσεις στο δήμο μας. Έγιναν και γίνονται πολλές πολιτιστικές εκδηλώσεις αλλά και συνεργασίες με τοπικούς φορείς. Αναρτήθηκαν πολλά αεροπανό με θετικά μηνύνατα για στήριξη των επιχειρήσεων και της αγοράς της περιοχής.

ΠΑΜΕ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ! ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΜΑΣ!

ΝΑΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ!"


ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ (ΜΟΝΟΛΟΓΟ) ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΣΤΟ EURO CHANNEL

1.Η Μισή αλήθεια ισούται με ψέμα :δεν μπορεί να μιλάμε για ανάπλαση όλης της Δενδροποτάμου αλλά για ανάπλαση τμημάτων μικρών της Δενδροποτάμου .Σήμερα αν θα περάσεις και το βλέπεις όπως έλεγε χθες ο Δήμαρχος για τα έργα στο Δήμο , θα δεις απίστευτο σκουπίδι μαζεμένο δεν ξέρω από που ,θα δεις το αμαξοστάσιο του Δήμου δίπλα σε χώρους αναψυχής και άθλησης οπότε ; εντυπώσεις να περάσουμε σ όσους δεν ξέρουν. Φυσικά καμιά αναφορά στο ότι επί χρόνια αυτά τα τμήματα ήταν παρατημένα.
2.Όλα όσα ανέφερε γίνονται προεκλογικά διότι έχει ακόμα την παλαιοκομματική αντίληψη ότι πάντα η τελευταία εντύπωση μένει .Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΕΙ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΑΦΑΝΤΟΣ ΕΠΙ 3 ΧΡΟΝΙΑ.
3.Παραδέχτηκε έμμεσα την εξάρτηση του από το κόμμα το οποίο υπηρετεί κάνοντας αναφορά στον Γεν. Γραμματέα δημοσίων έργων Σ.Σιμόπουλο και το πόσο τον έχει βοηθήσει .Είναι γνωστό ότι έχει πέσει όλος ο μηχανισμός πάνω του για να τον βοηθήσει να επανεκλεγεί γι αυτό και βλέπουμε κάθε εβδομάδα τον συγκεκριμένο κυβερνητικό αξιωματούχο στο Δήμο μας. Ανέφερε μάλιστα ότι δεν είναι πολιτικός. Μέγα ψέμα διότι ήταν υποψήφιος βουλευτής.
4.Ανέφερε ως έργο την ανάπλαση του γυμναστηρίου στην Κυριακίδη αποκρύπτοντας φυσικά ότι αν δεν γινόταν οι καταγγελίες μας ακόμα έτσι θα ήταν.
5. Το ίδιο και για το πάρκινγκ στου Φιλίππου το κάνει τώρα προεκλογικά ενώ επί χρόνια με τα χάλια που είχε μας ταλαιπωρούσε .Και αυτό το θέμα το αναδείξαμε πολλές φορές.
6.Ανέφερε ως έργα το νηπιαγωγείο στην Καζαντζάκη χωρίς να πει ότι το κτήριο δεν μας ανήκει παρά μόνο ως χρήση και ότι έγιναν δωρεές για τα υλικά.
7.Ανέφερε το δημοτικό στον Δενδροπόταμο που κατασκευάστηκε χωρίς να αναφέρει σε τι χάλια μέχρι τώρα έκαναν μάθημα τα παιδιά και ότι φυσικά το έργο ήταν σε προχωρημένη φάση όταν ανέλαβε .Επίσης δεν ανέφερε με πόσο μεγάλη καθυστέρηση ανέθεσε σε εταιρία security την φύλαξη των δημοτικών χώρων εκεί που με την απραξία του τόσα χρόνια επέτρεψε την λεηλασία των χώρων.
8.Ανέφερε την άποψη Πάγκαλου ότι τα ΚΑΠΗ είναι μόνο για ταξίδια κατακρίνοντας τον αλλά εγώ θα του έλεγα ότι δεν είναι και μόνο για φαγοπότια και πόντιους τραγουδιστές!
9.Δεν μπορεί είπε σε Δήμο κάτω των 60.000 να γίνει κοινωνικό παντοπωλείο και κοινωνικό φαρμακείο και θα ζητήσει είπε τροποποίηση του Νόμου ώστε μετά να το κάνει .Αν το έκανε λέω εγώ έστω άτυπα θα του λεγε κανείς κάτι. Προτιμάει όμως την διανομή κοτόπουλων και τροφίμων από τα στελέχη του επιλεκτικά.
10.Φοβερή βέβαια και η σύμπτωση προεκλογικά να του δώσουν και 96 θέσεις με πεντάμηνα.
Μετά από όλα αυτά ακούσαμε και το φοβερό από τον Δημοσιογράφο "Μα Δήμαρχε με όλα αυτά που κάνεις τι θα βρούνε οι αντίπαλοι σου να πούνε γιατί θα τα βρουν μπροστά τους "
Έλα μου ντε κύριε Δημοσιογράφε τι θα έλεγα άραγε αν ήμουν στο διπλανό παράθυρο ;



ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ Γ.ΚΥΡΙΛΛΙΔΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΤΑ ΜΕΝΕΜΕΝΗΣ

Τώρα αυτή η επιστολή που έστειλε ο Δήμαρχος πολύ μεταγενέστερα από την δική μας και από την κινητοποίηση που κάναμε για τα ΕΛΤΑ της Μενεμένης όλοι καταλαβαίνουμε ότι γίνεται για επικοινωνιακούς λόγους και μάλλον κάτι μου λέει ότι θα ξαναανοίξουν τα ΕΛΤΑ έστω και προσωρινά και τότε θα βγει να το καρπωθεί ! Έχει συνηθίσει να προσπαθεί να καρπωθεί τις προσπάθειες τις δικές μας και είναι πλέον προβλέψιμος .
Θα επανέλθω στο θέμα με πιο άγριες διαθέσεις ας περιμένουμε λίγο.


ΔΗΛΩΣΗ Γ.ΚΥΡΙΛΛΙΔΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΩΝ ΕΛ.ΤΑ. ΣΤΗΝ ΜΕΝΕΜΕΝΗ

Ο Δήμαρχος συνεχίζει να μας εμπαίζει όσον αφορά το θέμα των ΕΛΤΑ Μενεμένης. Αφού μας διαβεβαίωνε ότι δεν θα κλείσει τώρα που έκλεισε μας στέλνει την προκήρυξη των ΕΛΤΑ που αναζητούν ιδιώτη για να πάρει τις σχετικές υπηρεσίες. Ιδιώτης όσο και να παρακαλούν δεν βρίσκουν με τους όρους που έχουν βάλει και η κατρακύλα συνεχίζεται .Πάλι αδιάβαστος πιάστηκε και πάλι τρέχει εκ των υστέρων όχι για να ανοίξει το υποκατάστημα αλλά για να μην έχει πολιτικό κόστος .
ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ Τ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΕΤΣΙ όμως ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ για να μην κλείσει γιατί για άλλη μια φορά καλούμαστε την ανυπαρξία του να την καλύψουμε εμείς!

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ "ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΕ ΔΡΑΣΗ"

Τα μέλη της παράταξης μας ,σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τις απαράδεκτες συστάσεις του Δημάρχου και τις αναφορές περί (του δικού του )πρωτοκόλλου ,που αφορούσαν στην μη παρουσία κατά τη διάρκεια των παρελάσεων ,στην εξέδρα των επισήμων , νέων στελεχών της παράταξης μας , κατά τη διάρκεια των επόμενων παρελάσεων θα καθήσουν εκτός της εξέδρας ΕΝΤΟΣ όμως του κόσμου , που άλλωστε είναι και ο τελικός κριτής όλων αυτών των μεθοδεύσεων εις βάρος μας ! Θα τον αφήσουμε να κάτσει μόνος του με τους συνεργάτες του , ώστε να τον απολαύσει ο κόσμος για ακόμα μια χρονιά , γι'αυτό άλλωστε και έβαλε σε διαφορετικό χρόνο τις δύο παρελάσεις σε Μενεμένη και Αμπελοκήπους ώστε να είναι εκεί ψηλά μόνος και στις δύο. Μ' αυτόν τον τρόπο θα βγουν και οι φωτογραφίες πιο εύκολα , ώστε να τον ξαναδούμε μετά στο site του Δήμου ! Ελπίζουμε αυτήν την φορά να είναι όμως στις επιλεγμένες φωτογραφίες πέραν του εαυτού του και κανένα από τα στελέχη του ...

ΔΕΝ ΖΟΥΝ ΜΟΝΟ ΡΟΜΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΕΚΤΑΡΙΟ ΔΗΜΑΡΧΕ !

Οι εντυπώσεις κέρδισαν την ουσία για άλλη μια φορά στην παρουσία και ομιλία του Δημάρχου στην υποδοχή του Πατριάρχη στον πολύπαθο Άγιο Νεκτάριο .Όχι μόνο δεν έκανε αναφορά για τα προβλήματα της περιοχής ζητώντας και τη δική του στήριξη χάνοντας μοναδική ευκαιρία αλλά ξέχασε ν'αναφέρει καν ότι εκεί ζουν και άλλοι, πλην Ρομά, οι οποίοι και υποφέρουν από την εγκληματική δράση κάποιων .Θεωρούμε ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ το γεγονός αυτό και καταγγέλουμε τον Δήμαρχο ο οποίος ενώ παρέχει αφειδώς χώρους σε συλλόγους Πανελληνίους (!!!!) ΡOMA για καθαρά ψηφοθηρικούς λόγους , έχει διαγράψει ακόμα και από το λεξιλόγιο του τους υπόλοιπους κατοίκους της περιοχής .
Διαβάστε το σχετικό απόσπασμα από την ομιλία του.
<<Στην Δημοτική Κοινότητα Μενεμένης του Δήμου μας, ανήκει η περιοχή στην οποία βρισκόμαστε, του Αγίου Νεκταρίου, με κατοίκους και συνανθρώπους μας ΡΟΜΑ. 
Τοπική Εκκλησία και Τοπική Αυτοδιοίκηση, αγωνιζόμαστε για τα προβλήματά τους και δίνουμε ιδιαίτερο βάρος εις την περιοχή αυτή, χωρίς διακρίσεις, με περισσή αγάπη και φροντίδα.>>

ΕΝΑ ΚΕΝΟ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ

H παραίτηση του επί τριετία αντιδημάρχου οικονομικών Κου Καζαντζίδη ,η οποία ήρθε ως συνέχεια των διαφοροποιήσεων και άλλων συμβούλων της Δημοτικής αρχής από την περιοχή της Μενεμένης, δείχνει ,ότι η συμπολίτευση ετοιμάζεται να γίνει αντιπολίτευση .Η πολιτική της πορεία βέβαια από την αρχή της θητείας της αυτό έδειχνε, αφού προσπαθούσε αγωνιωδώς ο Δήμαρχος να ρίξει στάχτη στα μάτια των συμπολιτών μας ,προσπαθώντας να αποκρύψει τόσο τα εσωτερικά του προβλήματα όσο και την αδυναμία του να λύσει σοβαρά θέματα που αφορούν στην καθημερινότητα του πολίτη.Πλέον είναι φανερό ,ότι βαδίζουν στα τυφλά προσπαθώντας με όλους τους τρόπους να κρύψουν την πολιτική τους αδυναμία.Τους προδίδει όμως το θολωμένο μυαλό και τα νεύρα ,αφού συχνά πυκνά πολίτες διαμαρτύρονται για την συμπεριφορά τους και την αναποτελεσματικότητα τους !Όλο και περισσότεροι έρχονται σ'εμάς να διαμαρτυρηθούν και να ζητήσουν συμπαράσταση και αυτό δεν είναι τυχαίο.
Η επιλογή του νέου αντιδημάρχου οικονομικών του Δήμου δείχνει το μεγάλο έλλειμμα σε ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ δυναμικό ,αφού ο συγκεκριμένος δεν έχει καμιά σχέση με τα οικονομικά , ασχολείται δε με το ποδόσφαιρο και επαγγελματικά ως προπονητής !Στα τελευταία δε συμβούλια συχνά πυκνά λείπει ή έρχεται καθυστερημένος ,ενώ γνωστές είναι και οι επιδόσεις του στην κάλυψη μέσω κινητού διαφόρων εκδηλώσεων !
Ο ίδιος βέβαια δεν φταίει, αφού έχει κληθεί και στο παρελθόν να καλύψει κενό άλλου αντιδημάρχου και όλο αυτό μου δίνει την εντύπωση ότι είναι ο δημοτικός σύμβουλος πασπαρτού !!!


OI ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΔΗΜ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΛΕΓΑΝ ΤΕΛΗ ΤΟΥ 2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟ (ΦΩΤΟ)

1.<<ΤΗ ΝΥΦΗ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΣΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ ΜΑΖΙ ΣΑΣ>> 
2.<<ΟΙ ΔΗΜ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΓΙΑ ΣΟΒΑΡΑ ΘΕΜΑΤΑ>>
3.<<ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ >>
4.<<ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ>>
5.<<ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ >>
6.<< ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ ΣΤΙΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ>> 
7.ΚΑΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟ << ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΚΛΕΓΗΚΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΤΟΥΜΕ !!!>>
ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΠΛΩΣΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΤΑ ΠΛΟΚΑΜΙΑ ΤΟΥ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΑΛΛΑ <<ΠΟΙΟΣ ΚΥΡΙΛΛΙΔΗΣ ;>> <<ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΕΙ Ο ΚΥΡΙΛΛΙΔΗΣ>> <ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΝΙΚΗΤΗΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΙΖΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ >>

ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΠΑΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ; Η ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ; ΕΜΕΙΣ ΜΙΛΑΜΕ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΛΛΟΙ ΜΙΛΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ !

                                   πατήστε στην εικόνα για μεγέθυνση