Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα έργα και ημέρες διοίκησης.... Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα έργα και ημέρες διοίκησης.... Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
ΝΕΟ ΑΤΟΠΗΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ
Πριν από λίγους μήνες
κατά τη διάρκεια δημοτικού συμβουλίου ο Δήμαρχος "μας
μάλωσε" επειδή ανέβαιναν στην εξέδρα και μέλη μας μη εκλεγμένα
υποστηρίζοντας ότι είναι αντιδεοντολογικό και αντίθετο με το πρωτόκολλο !
Τώρα κατά την προσφιλή του τακτική "τα γύρισε" και ανέβασε ο
ίδιος υποψηφίους του συνδυασμού του μη εκλεγμένους .
Άραγε
αυτό το πρωτόκολλο πόσο "φυσαρμόνικα" θα το κάνει ακόμα
όταν ισχύει για μας όχι όμως για αυτόν !
Η υποκρισία και ο λαϊκισμός
βασιλεύουν στο Δήμο μας .
Στην τελευταία του παρέλαση ως Δήμαρχος
συνεχίζει να διολισθαίνει πολιτικά.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ Γ.ΚΥΡΙΛΛΙΔΗ ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΠΑΤΑΛΗ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΥΡΩ ΣΕ ΕΝΤΥΠΑ,ΑΦΙΣΕΣ ΚΛΠ. (ΦΩΤΟ)
"Απάντηση στη λάσπη του Γ.Κυριλλίδη
Έρχονται δημοτικές εκλογές στις 18-5-14.
Βρεεεε !! καλώς τα τα παιδιά ! «Παλιά τους τέχνη κόσκινο». Πήραν τη λάσπη
στα χέρια τους και επιδίδονται στο προσφιλές τους σπορ. Τα ίδια έκανε ο
Γ.Κυριλλίδης και το 2010.
Η «καταγγελία» του Γ.Κυριλλίδη είναι ανυπόστατη και μη ισχύουσα καθώς το
ποσό ανάθεσης αντιστοιχεί σε πραγματικές ανάγκες του Δήμου
Αμπελοκήπων-Μενεμένης, χωρίς σπατάλη και με μεγάλη οικονομία εκ μέρους
της διοίκησης."
Έρχονται δημοτικές εκλογές στις 18-5-14.
Βρεεεε !! καλώς τα τα παιδιά ! «Παλιά τους τέχνη κόσκινο». Πήραν τη λάσπη
στα χέρια τους και επιδίδονται στο προσφιλές τους σπορ. Τα ίδια έκανε ο
Γ.Κυριλλίδης και το 2010.
Η «καταγγελία» του Γ.Κυριλλίδη είναι ανυπόστατη και μη ισχύουσα καθώς το
ποσό ανάθεσης αντιστοιχεί σε πραγματικές ανάγκες του Δήμου
Αμπελοκήπων-Μενεμένης, χωρίς σπατάλη και με μεγάλη οικονομία εκ μέρους
της διοίκησης."
ΚΑΘΕ
ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΑΠΟΚΑΛΕΙΤΕ ΨΕΥΤΗ ΚΑΙ ΛΑΣΠΟΛΟΓΟ ΘΑ ΒΓΑΖΩ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ
ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΦΘΟΝΑ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΙΑ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΝΑΤΕ ΣΤΟΝ ΠΑΛΙΟ ΔΗΜΟ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ Κ ΠΟΣΟ ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΣ ΕΙΜΑΙ
.ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΕΧΕΙ 4 ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΙ ΑΛΛΟ ΑΦΙΣΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΦΗ .ΠΑΜΕ
ΛΟΙΠΟΝ...
4 τιμολόγια σε 3 μήνες(ΤΑ 3 ΣΕ 3 ΗΜΕΡΕΣ) =33.468 Ευρώ
Τo aftodioikisi.gr γράφει για την καταγγελία μας
Αυτή η φωτογραφία βέβαια αφορά τα χάλια του
σχολικού γυμναστηρίου στη Μενεμένη το οποίο και ανακατασκευάστηκε μετά
τις τότε καταγγελίες μας .
Τώρα έχουμε άλλα χάλια, του γυμναστηρίου στο παλιό μπισκοτάδικο στους Αμπελόκηπους (φωτό σε χθεσινή ανάρτηση μας) .Τουλάχιστον στα χάλια υπάρχει ισορροπία στο Δήμο μας ..
Τώρα έχουμε άλλα χάλια, του γυμναστηρίου στο παλιό μπισκοτάδικο στους Αμπελόκηπους (φωτό σε χθεσινή ανάρτηση μας) .Τουλάχιστον στα χάλια υπάρχει ισορροπία στο Δήμο μας ..
ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΕΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ;
ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΠΛΑΣΤΗΡΑ (ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΕΣΤΕΙΛΑΝ ΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ - ΠΡΩΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ)
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥ (ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΓΓΡΑΦΟ)
Δεν μπορούν οι εκπαιδευτικοί να μεταμορφώνονται σε φύλακες και ειδικά την ώρα των μαθημάτων .
Δεν μπορεί ο φύλακας αντί να έχει βάρδια πρωί η βράδυ να έχει το μεσημέρι !
ΛΥΣΗ ΤΩΡΑ !!!Έχουμε προτείνει ν αλλάξει βάρδια ο φύλακας και να περαστεί συρόμενη πόρτα ώστε με το πάτημα ενός κουμπιού οι διευθυντές να μπορούν από το γραφείο να την ανοίγουν όταν πρέπει.
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΣΗΓΚΡΟΤΗΜΑΤΟΣ ΠΛΑΣΤΗΡΑ
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ
ΜΕΓΑ ΦΙΑΣΚΟ ΕΚΘΕΤΕΙ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΑΣ
Προσπάθησε ο Δήμαρχος και καλά έκανε ,έστω και αργά , να ανεβάσει ένα επίπεδο την πολιτιστική μας κουλτούρα !Κάλεσε την μικτή παιδική χορωδία φίλων μουσικής Θεσσαλονίκης λοιπόν να μας ταξιδέψει με τις υπέροχες φωνές των παιδιών .
Από κει και πέρα αρχίζουν τα ευτράπελα :αρχικά τα παιδιά οι φιλοξενούμενοι και όλοι οι θεατές περίμεναν τον Δήμαρχο μας και τον Κ.Στράτο Σιμόπουλο 40 λεπτά παρακαλώ προκειμένου να κάνουν το εξαιρετικά πρωτότυπο να απευθύνουν τον περίφημο χαιρετισμό .
Στην συνέχεια ενώ ήδη είχαν κουραστεί και εκνευριστεί άκουσαν τον Δήμαρχο να μιλάει για την ΔΕΗ και το κοινωνικό τιμολόγιο (!!!!!!) βρήκε εκδήλωση να το κάνει...
Πέρασαν άλλα 10 λεπτά και στην συνέχεια ξεκινήσαμε όχι τις μελωδίες αλλά τις πτώσεις !
Τα παιδιά κουρασμένα και επηρεασμένα από την αφόρητη ζέστη που επικρατούσε άρχισαν να καταρρέουν επί σκηνής το ένα μετά το άλλο .Αρχικά στην πρώτη πτώση θεωρήσαμε ότι ήταν κάτι συμπτωματικό αλλά στη συνέχεια μετά την δεύτερη και τρίτη πτώση επικράτησε κομφούζιο κάτι που υποχρέωσε τον μαέστρο να διακόψει άρον άρον την εκδήλωση .
Σε ρόλο νοσηλευτή που έδινε τις πρώτες βοήθειες και έπαιρνε σφυγμούς ο αντιδήμαρχος οικονομικών !!!Το εξωφρενικό ήταν που την επόμενη ημέρα ο Δήμαρχος στο site του Δήμου έκανε λόγο για επιτυχημένη εκδήλωση αντί βεβαίως να ζητήσει επισήμως και δημόσια συγγνώμη για τις τραγελαφικές καταστάσεις που ζήσαμε και που μας εξέθεσαν ως Δήμο!
Εμείς λοιπόν ως Δημοτική παράταξη ΖΗΤΟΥΜΕ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΝ ΜΑΕΣΤΡΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗ ΕΚΠΛΗΞΗ ΠΟΥ ΔΟΚΙΜΑΣΑΝ ΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΜΑΣ και ελπίζουμε μετά τον Μαιο όταν θα είμαστε η νέα διοίκηση του Δήμου να τους φιλοξενήσουμε όπως πρέπει !
Από κει και πέρα αρχίζουν τα ευτράπελα :αρχικά τα παιδιά οι φιλοξενούμενοι και όλοι οι θεατές περίμεναν τον Δήμαρχο μας και τον Κ.Στράτο Σιμόπουλο 40 λεπτά παρακαλώ προκειμένου να κάνουν το εξαιρετικά πρωτότυπο να απευθύνουν τον περίφημο χαιρετισμό .
Στην συνέχεια ενώ ήδη είχαν κουραστεί και εκνευριστεί άκουσαν τον Δήμαρχο να μιλάει για την ΔΕΗ και το κοινωνικό τιμολόγιο (!!!!!!) βρήκε εκδήλωση να το κάνει...
Πέρασαν άλλα 10 λεπτά και στην συνέχεια ξεκινήσαμε όχι τις μελωδίες αλλά τις πτώσεις !
Τα παιδιά κουρασμένα και επηρεασμένα από την αφόρητη ζέστη που επικρατούσε άρχισαν να καταρρέουν επί σκηνής το ένα μετά το άλλο .Αρχικά στην πρώτη πτώση θεωρήσαμε ότι ήταν κάτι συμπτωματικό αλλά στη συνέχεια μετά την δεύτερη και τρίτη πτώση επικράτησε κομφούζιο κάτι που υποχρέωσε τον μαέστρο να διακόψει άρον άρον την εκδήλωση .
Σε ρόλο νοσηλευτή που έδινε τις πρώτες βοήθειες και έπαιρνε σφυγμούς ο αντιδήμαρχος οικονομικών !!!Το εξωφρενικό ήταν που την επόμενη ημέρα ο Δήμαρχος στο site του Δήμου έκανε λόγο για επιτυχημένη εκδήλωση αντί βεβαίως να ζητήσει επισήμως και δημόσια συγγνώμη για τις τραγελαφικές καταστάσεις που ζήσαμε και που μας εξέθεσαν ως Δήμο!
Εμείς λοιπόν ως Δημοτική παράταξη ΖΗΤΟΥΜΕ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΝ ΜΑΕΣΤΡΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗ ΕΚΠΛΗΞΗ ΠΟΥ ΔΟΚΙΜΑΣΑΝ ΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΜΑΣ και ελπίζουμε μετά τον Μαιο όταν θα είμαστε η νέα διοίκηση του Δήμου να τους φιλοξενήσουμε όπως πρέπει !
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΥΝΔΗΜΟΤΗ ΜΑΣ - ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΣΤΟΝ ΔΕΝΔΡΟΠΟΤΑΜΟ
Γεια σας
Ονομάζομαι Βασίλης Τσακίρης. θα ήθελα να αναφέρω ,βάζοντας σε κοινή θέα φωτογραφίες, την εγκατάλειψη που έχουμε υποστεί στο Δενδροπόταμο από την τοπική αυτοδιοίκηση Αμπελοκήπων -Μενεμένης μετά την ένωση των 2 δήμων σύμφωνα με τον καλλικρατικό νόμο.
Θα ήθελα λοιπόν να αναφέρω την προσπάθεια μου εδώ και ένα μήνα για την τοποθέτηση λάμπας σε κολόνες της ΔΕΗ επί της οδού Εθνικής Αντιστάσεως ,
η απάντηση που παίρνω είναι ότι ο δήμος δεν έχει λάμπες λόγω οφειλής ύψους 40.000€ στον προμηθευτή .Πως τα γνωρίζω αυτά; από υπάλληλο του δήμου ονόματι Καλαμπάκας και για του λόγου το αληθές σας παραθέτω τον αριθμό πρωτοκόλλου της αίτησης μου για να το ψάξετε και οι ίδιοι αριθμός: 15005.
Σας περνώ και μερικές φωτογραφίες για να δείτε την εγκατάλειψη που έχει ο συνοικισμός Δενδροποτάμου από την μη καταβολή του χρέους των 40.000€ για λάμπες, χαρακτηριστικά επί τις οδού Μ. Μπότσαρη υπολειτουργούν 3 κολόνες τις ΔΕΗ και επί τις οδού Πελοπίδος και τις πάροδου αυτής δεν υπάρχει καθόλου φωτισμός και είναι σε πλήρη συσκότιση ένα ολόκληρο τετράγωνο. Τώρα που φτάνουν οι δημοτικές εκλογές θα έρθουν για την ψήφο μας και μετά ξανά στο περιθώριο και στην εγκατάλειψη.
Ονομάζομαι Βασίλης Τσακίρης. θα ήθελα να αναφέρω ,βάζοντας σε κοινή θέα φωτογραφίες, την εγκατάλειψη που έχουμε υποστεί στο Δενδροπόταμο από την τοπική αυτοδιοίκηση Αμπελοκήπων -Μενεμένης μετά την ένωση των 2 δήμων σύμφωνα με τον καλλικρατικό νόμο.
Θα ήθελα λοιπόν να αναφέρω την προσπάθεια μου εδώ και ένα μήνα για την τοποθέτηση λάμπας σε κολόνες της ΔΕΗ επί της οδού Εθνικής Αντιστάσεως ,
η απάντηση που παίρνω είναι ότι ο δήμος δεν έχει λάμπες λόγω οφειλής ύψους 40.000€ στον προμηθευτή .Πως τα γνωρίζω αυτά; από υπάλληλο του δήμου ονόματι Καλαμπάκας και για του λόγου το αληθές σας παραθέτω τον αριθμό πρωτοκόλλου της αίτησης μου για να το ψάξετε και οι ίδιοι αριθμός: 15005.
Σας περνώ και μερικές φωτογραφίες για να δείτε την εγκατάλειψη που έχει ο συνοικισμός Δενδροποτάμου από την μη καταβολή του χρέους των 40.000€ για λάμπες, χαρακτηριστικά επί τις οδού Μ. Μπότσαρη υπολειτουργούν 3 κολόνες τις ΔΕΗ και επί τις οδού Πελοπίδος και τις πάροδου αυτής δεν υπάρχει καθόλου φωτισμός και είναι σε πλήρη συσκότιση ένα ολόκληρο τετράγωνο. Τώρα που φτάνουν οι δημοτικές εκλογές θα έρθουν για την ψήφο μας και μετά ξανά στο περιθώριο και στην εγκατάλειψη.
Δελτίο Τύπου - «Καταφύγιο» θανάτου για τα αδέσποτα στον Δήμο Αμπελοκήπων - Μενεμένης
Πριν από δύο μήνες ο Δήμαρχος
Αμπελοκήπων-Μενεμένης και ο αρμόδιος για το θέμα αντιδήμαρχος κος Κουσίδης
διατείνονταν ότι έλυσαν ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα που αντιμετώπιζε επί πολλά
χρόνια ο Δήμος μας και παρέμεινε άλυτο, υποστηρίζοντας ότι δημιούργησαν ένα
ειδικό χώρο φιλοξενίας, παραμονής και σίτισης αδέσποτων ζώων (για σκυλιά και
γάτες) στην περιοχή του πρώην εργοταξίου καθαριότητας, στη Δημοτική Κοινότητα
Μενεμένης.
Ο «ειδικά
διαμορφωμένος» χώρος που οδήγησαν τα αδέσποτα και τα αποτελέσματα αυτής
της επιλογής φαίνονται στις φωτογραφίες.
Τα σκυλιά μπαινοβγαίνουν στο δρόμο και στις γύρω περιοχές, αλληλοσπαράσσονται
, πίνουν νερό από τα βρώμικα νερά σπασμένων σωλήνων, «παίζουν» με παπλώματα, ρόδες
και ότι άλλο υπάρχει στον «ειδικά διαμορφωμένο» χώρο. Γάτες φυσικά δεν υπάρχουν
(ευτυχώς).
Ήδη μετράμε τις
απώλειες κάποιων σκυλιών ενώ είναι με μαθηματική ακρίβεια βέβαιο ότι οι
απώλειες θα συνεχιστούν και ίσως έτσι κάποια στιγμή λυθεί εντελώς το πρόβλημα
με τον αφανισμό των ζώων.
Θυμίζουμε ότι και
στον προηγούμενο χώρο που είχαν επιλέξει οι ανωτέρω στο στρατόπεδο
Αμπελοκήπων-Μενεμένης , είχαμε σοβαρά προβλήματα με την περίφραξη που
ουσιαστικά δεν υπήρχε με αποτέλεσμα τα σκυλιά να «εξορμούν» στους γύρω δρόμους,
να «συναντιούνται» με κατοίκους και οι φιλόζωοι να συμπλέκονται με τους
υπόλοιπους κατοίκους .
Αυτά όλα
αναδεικνύουν την προχειρότητα με την οποία χειρίζεται σοβαρά θέματα η Δημοτική
Αρχή αλλά και το μέγεθος του λαϊκισμού και του ψεύδους που μετέρχεται για να
«πείσει».
Οι εικόνες αυτές
εκθέτουν τον Δήμος μας πανελληνίως και αποτελούν μελανό στίγμα στην ιστορία των
φιλόζωων κατοίκων του.
Ζητούμε την
παρέμβαση όλων των αρμοδίων και την κινητοποίηση όλων των φιλοζωικών σωματείων
για να σταματήσει το έγκλημα που συντελείται.
Το γραφείο τύπου
Το δελτίο τύπου που είχε στείλει η Δημοτική αρχή βρίσκεται
στο παρακάτω Link:
ΑΝΩ ΚΑΤΩ ΣΤΟ 3ο ΓΕΛ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΣΤΕΓΑΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ .ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ
ΔΕΛΤΙΟ
ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ 3ΟΥ ΓΕΛ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ
Την αγανάκτησή του για το πρόβλημα που ταλαιπωρεί μαθητές, καθηγητές και γονείς θέλει να γνωστοποιήσει ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Λυκείου Αμπελοκήπων.
Συγκεκριμένα, εδώ και 6 χρόνια το εν λόγω σχολείο συστεγάζεται με το Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Αμπελοκήπων.
Οι μαθητές του 3ου Λυκείου στερούνται βασικών σχολικών αναγκών λόγω της «κατάληψης» πολλών αιθουσών από το Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο, ενώ έχει γίνει προκλητικό το θέμα της σίτισης, αφού υπηρεσία catering κάνει καθημερινό delivery γεύματος σε 137 περίπου παιδιά του Καλλιτεχνικού Γυμνασίου, που τρώνε μπροστά σε 240 παιδιά του Λυκείου, τα οποία δεν τυχαίνουν κανενός είδους αντίστοιχου προνομίου, με αποτέλεσμα να νιώθουν παραγκωνισμένα.
Δυστυχώς, η συνύπαρξη των δύο σχολείων κάθε άλλο παρά ομαλή είναι, αφού λόγω των «καλλιτεχνικών» δραστηριοτήτων τους τα παιδιά του Γυμνασίου προκαλούν θόρυβο και έντονη ενόχληση στους μαθητές και καθηγητές του Λυκείου κατά τη διάρκεια του μαθήματος.
Ο προαύλιος χώρος δε, επ’ ουδενί δεν επαρκεί για την συγκέντρωση όλων αυτών των παιδιών και δημιουργείται συνωστισμός.
Απαιτούμε την μεταστέγαση του Καλλιτεχνικού Γυμνασίου σε άλλο χώρο που να πληροί τις ειδικές ανάγκες του και την εκπλήρωση του δικαιώματος των παιδιών μας για ολοκληρωμένη και απερίσπαστη μόρφωση.
Δ.Σ. ΣΥΛΛΟΓΟΥ
Την αγανάκτησή του για το πρόβλημα που ταλαιπωρεί μαθητές, καθηγητές και γονείς θέλει να γνωστοποιήσει ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Λυκείου Αμπελοκήπων.
Συγκεκριμένα, εδώ και 6 χρόνια το εν λόγω σχολείο συστεγάζεται με το Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Αμπελοκήπων.
Οι μαθητές του 3ου Λυκείου στερούνται βασικών σχολικών αναγκών λόγω της «κατάληψης» πολλών αιθουσών από το Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο, ενώ έχει γίνει προκλητικό το θέμα της σίτισης, αφού υπηρεσία catering κάνει καθημερινό delivery γεύματος σε 137 περίπου παιδιά του Καλλιτεχνικού Γυμνασίου, που τρώνε μπροστά σε 240 παιδιά του Λυκείου, τα οποία δεν τυχαίνουν κανενός είδους αντίστοιχου προνομίου, με αποτέλεσμα να νιώθουν παραγκωνισμένα.
Δυστυχώς, η συνύπαρξη των δύο σχολείων κάθε άλλο παρά ομαλή είναι, αφού λόγω των «καλλιτεχνικών» δραστηριοτήτων τους τα παιδιά του Γυμνασίου προκαλούν θόρυβο και έντονη ενόχληση στους μαθητές και καθηγητές του Λυκείου κατά τη διάρκεια του μαθήματος.
Ο προαύλιος χώρος δε, επ’ ουδενί δεν επαρκεί για την συγκέντρωση όλων αυτών των παιδιών και δημιουργείται συνωστισμός.
Απαιτούμε την μεταστέγαση του Καλλιτεχνικού Γυμνασίου σε άλλο χώρο που να πληροί τις ειδικές ανάγκες του και την εκπλήρωση του δικαιώματος των παιδιών μας για ολοκληρωμένη και απερίσπαστη μόρφωση.
Δ.Σ. ΣΥΛΛΟΓΟΥ
«Παίζουν» με τον κίνδυνο σε σχολικό γυμναστήριο της Μενεμένης!
Δελτίο τύπου
Ένα σχολικό γυμναστήριο με βρώμικες τουαλέτες, πλάκες
αμιάντου, χωρίς θέρμανση ακατάλληλο και επικίνδυνο προκαλεί έντονες
αντιδράσεις σε μαθητές και γονείς.
Το γυμναστήριο βρίσκεται στον αύλειο χώρο του σχολικού
συγκροτήματος του 2ου και 4ου Δημοτικού σχολείου
Μενεμένης.
«Η σωματική ακεραιότητα των μαθητών
κινδυνεύει, όμως κανείς δεν συγκινείται καθώς η
κατάσταση έχει επιδεινωθεί στον χειρότερο βαθμό» επισημαίνει ο Γιώργος
Κυριλλίδης επικεφαλής της παράταξης «Πολίτες σε Δράση»-δημοτικος σύμβουλος
Αμπελοκήπων-Μενεμένης.
Οι ρωγμές στους τοίχους, η αποκόλληση τους, η
ενδεχόμενη κατάρρευση τους, ο κίνδυνος ηλεκτροπληξίας από τις
διαρροές είναι μερικά από όσα απεύχονται όλοι. Σε αυτές τις εξαιρετικά
επικίνδυνες συνθήκες εκατοντάδες παιδιά γνωρίζουν τον αθλητισμό.
Ο κ. Κυριλλίδης καταγγέλλει την επικινδυνότητα
του κτιρίου στον περιφερειακό διευθυντή εκπαίδευσης
Κεντρικής Μακεδονίας, τον Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής
Θεσσαλονίκης, `τον περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας
και τον Γενικό Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης και ζητά από τις
εμπλεκόμενες αρχές να επέμβουν άμεσα για την επίλυση του είτε προς την
κατεύθυνση της ριζικής ανακατασκευής του είτε της κατεδάφισης του και την
δημιουργία άλλου σύγχρονου που θα εξυπηρετούσε και ανάγκες γενικότερες της
περιοχής που στερείτε κλειστού γυμναστηρίου.
« Ήδη, εδώ και πολλά χρόνια οι δύο σύλλογοι γονέων των
παραπάνω σχολείων διαμαρτύρονται τόσο στην προηγούμενη διοίκηση του τέως Δήμου
Μενεμένης όσο και στη νυν διοίκηση του Δήμου Αμπελοκήπων-Μενεμένης για την
απαράδεκτη κατάσταση του συγκεκριμένου γυμναστηρίου που εγκυμονεί άμεσους
και σοβαρούς κινδύνους για την υγεία και την σωματική ακεραιότητα των παιδιών
που εισέρχονται στο εσωτερικό του» επεσήμανε ο κ. Κυριλλίδης .
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της δημοτικής
παράταξης «Πολίτες σε Δράση» υπάρχουν επιστολές τόσο στις 6/10/2009 όσο και
στις 4/2/2011. Η πρώτη προς την Τεχνική Υπηρεσία του πρώην Δήμου
Μενεμένης και η δεύτερη προς την Δημοτική κοινότητα Μενεμένης του
νυν Δήμου. Στις επιστολές αυτές καταγράφονται με λεπτομέρειες τα προβλήματα του
γυμναστηρίου και η επικινδυνότητα του.
Συγκεκριμένα:
-Βραχυκύκλωμα μετά από βροχές
-Πλάκες αμιάντου
-Διαρροές στη στέγη
-Δεν λειτουργεί η τουαλέτα
-Δεν υπάρχει θέρμανση
-Αποκόλληση τοίχου
-Κατεστραμμένο δάπεδο
Στις 29/11/2011 χορηγήθηκε στους συλλόγους γονέων
απάντηση από το Γενικό Χημείο του κράτους που επιβεβαίωσε την ύπαρξη αμιάντου
και ανθρακικού ασβεστίου υλικών εξαιρετικά επικίνδυνων για την υγεία των
παιδιών. Ξεκινώντας λοιπόν από τις 6/10/2009 και φτάνοντας σήμερα, τρία χρόνια
μετά, για ένα τόσο σοβαρό θέμα το μόνο που έγινε είναι η καταγραφή του
αμιάντου και οι όποιες επιδερμικές επεμβάσεις που δεν έλυσαν το θέμα.
Ερώτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο
28-06-2012
Ερώτηση κατέθεσα στο Δημοτικό συμβούλιο σχετικά με την διαδικασία πρόσληψης των 25 ατόμων δίμηνης σύμβασης.
Πολίτες μου κατήγγειλαν ότι μετά από 3-4 ημέρες από την ψήφιση του θέματος στο Δημ.Συμβούλιο πήγαν στην αρμόδια υπηρεσία να ρωτήσουν σχετικά και τους ενημέρωσαν ότι η διαδικασία έκλεισε! Αυτό φανερώνει ότι η λίστα ήταν ήδη έτοιμη κ έτσι ρώτησα σχετικά γιατί δεν το γνωστοποίησαν το θέμα σ όλους τους πολίτες .
Η απάντηση ήταν ότι έπρεπε να ενεργήσουν γρήγορα και ότι πήραν άτομα που είχαν προσληφθεί και στο παρελθόν με διαδικασίες ΑΣΕΠ.
Δεν νομίζω ότι αυτό συνιστά διαφάνεια κ σίγουρα δεν λειτουργεί έτσι ένας σύγχρονος ανοιχτός σ όλους τους πολίτες δήμος . Όλοι νομίζω καταλαβαίνουν τι έγινε ...ακόμα και για συμβάσεις δίμηνες παρακαλώ
Γιώργος Κυριλλίδης
Ερώτηση κατέθεσα στο Δημοτικό συμβούλιο σχετικά με την διαδικασία πρόσληψης των 25 ατόμων δίμηνης σύμβασης.
Πολίτες μου κατήγγειλαν ότι μετά από 3-4 ημέρες από την ψήφιση του θέματος στο Δημ.Συμβούλιο πήγαν στην αρμόδια υπηρεσία να ρωτήσουν σχετικά και τους ενημέρωσαν ότι η διαδικασία έκλεισε! Αυτό φανερώνει ότι η λίστα ήταν ήδη έτοιμη κ έτσι ρώτησα σχετικά γιατί δεν το γνωστοποίησαν το θέμα σ όλους τους πολίτες .
Η απάντηση ήταν ότι έπρεπε να ενεργήσουν γρήγορα και ότι πήραν άτομα που είχαν προσληφθεί και στο παρελθόν με διαδικασίες ΑΣΕΠ.
Δεν νομίζω ότι αυτό συνιστά διαφάνεια κ σίγουρα δεν λειτουργεί έτσι ένας σύγχρονος ανοιχτός σ όλους τους πολίτες δήμος . Όλοι νομίζω καταλαβαίνουν τι έγινε ...ακόμα και για συμβάσεις δίμηνες παρακαλώ
Γιώργος Κυριλλίδης
Γιατί δεν ψηφίσαμε στο Δημοτικό συμβούλιο το νέο έμβλημα του Δήμου μας
19-06-2012
Αυτό λοιπόν είναι το νέο έμβλημα του Δήμου μας το οποίο και δεν το ψηφίσαμε στο Δημοτικό συμβούλιο για τους εξής απλούς λόγους που δείχνουν και τη νέα νοοτροπία που θέλουμε να φέρουμε στο Δήμο.
Προτείναμε να συμφωνήσουμε όλες οι παρατάξεις σε ένα κοινό σημείο κ των δύο περιοχών Αμπελοκήπων και Μενεμένης όπως π.χ η προσφυγιά και στη συνέχεια να αναθέσουμε τη σύνθεση του νέου σήματος σε γραφίστα για να το δουλέψει και να μας φέρει 2-3 προτάσεις από τις οποίες να διαλέξουμε.
Συμφώνησε η Λαική συσπείρωση αλλά όπως αναμενόταν είπε όχι ο Δήμαρχος ο οποίος κατέθεσε αυτό ως δημιούργημα της τεχνικής υπηρεσίας (αν είναι δυνατόν , καμιά σχέση ) και για όσους ξέρουμε έβαλε κ ο ίδιος το χεράκι του αφού το περιστέρι είναι το έμβλημα της παράταξης του !!!
Έπειτα για τους κατέχοντες το θέμα έμβλημα δεν μπορεί να είναι ζωγραφιά άλλα κάτι μικρό και απλό αφού θα μπει κ σε σφραγίδες κλπ. ΑΛΛΑ ΕΝΑΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΛΑ , ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΕ; ΑΠΛΑ ΛΥΠΑΜΑΙ Κ ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΙ Κ ΑΥΤΟ Ν ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΤΑΝ ΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΚΥΨΕΝ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΖΩ
Αυτό λοιπόν είναι το νέο έμβλημα του Δήμου μας το οποίο και δεν το ψηφίσαμε στο Δημοτικό συμβούλιο για τους εξής απλούς λόγους που δείχνουν και τη νέα νοοτροπία που θέλουμε να φέρουμε στο Δήμο.
Προτείναμε να συμφωνήσουμε όλες οι παρατάξεις σε ένα κοινό σημείο κ των δύο περιοχών Αμπελοκήπων και Μενεμένης όπως π.χ η προσφυγιά και στη συνέχεια να αναθέσουμε τη σύνθεση του νέου σήματος σε γραφίστα για να το δουλέψει και να μας φέρει 2-3 προτάσεις από τις οποίες να διαλέξουμε.
Συμφώνησε η Λαική συσπείρωση αλλά όπως αναμενόταν είπε όχι ο Δήμαρχος ο οποίος κατέθεσε αυτό ως δημιούργημα της τεχνικής υπηρεσίας (αν είναι δυνατόν , καμιά σχέση ) και για όσους ξέρουμε έβαλε κ ο ίδιος το χεράκι του αφού το περιστέρι είναι το έμβλημα της παράταξης του !!!
Έπειτα για τους κατέχοντες το θέμα έμβλημα δεν μπορεί να είναι ζωγραφιά άλλα κάτι μικρό και απλό αφού θα μπει κ σε σφραγίδες κλπ. ΑΛΛΑ ΕΝΑΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΛΑ , ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΕ; ΑΠΛΑ ΛΥΠΑΜΑΙ Κ ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΙ Κ ΑΥΤΟ Ν ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΤΑΝ ΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΚΥΨΕΝ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΖΩ
Τακτική Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου 21ης Μαϊου 2012
21-5-2012
ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΙΣ 20.00 ΔΗΜ.ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Αμπελόκηποι 17 - 5 -2012
ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Αριθ. Πρωτ: 6469
ΔΗΜΟΣ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ – ΜΕΝΕΜΕΝΗΣ
Πληρ.: Κουκουλιώτης Ε.-
Θεοδωρίδου Α.
Τηλ. 2313 313689
2313 313690
Email:a.theodoridou@ampelokipi-menemeni.gr
Προς: Τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου.
Κοινοποιείται:
1. Γραφείο Δημάρχου
2. Γραφείο Γενικού Γραμματέα
3. Πρόεδρο Δημοτικής Κοινότητας
Αμπελοκήπων
4. Πρόεδρο Δημοτικής Κοινότητας
Μενεμένης
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Τακτικής Συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου
Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 67 του Ν. 3852/10, καλείσθε την 21η Μαϊου, ημέρα Δευτέρα και ώρα 20ην του έτους 2012 σε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, για να συζητήσουμε και να πάρουμε αποφάσεις στα παρακάτω θέματα της ημερήσιας διάταξης:
Θέμα 1ο:
Έγκριση Πρωτοκόλλου Προσωρινής Παραλαβής του έργου: «Τμηματικές ασφαλτοστρώσεις οδών διέλευσης βαρέων οχημάτων περιοχής Λαχαναγοράς», με αριθ. μελ.: 20/2011 και προϋ/σμό: 121.770,00 €.
Εισηγητής: Δ.Σ. Κουσενίδης Α. (Βασιλειάδης Γ.)
Εγκρίνεται:
Θέμα 2ο:
Έγκριση Πρωτοκόλλου Προσωρινής Παραλαβής του έργου: «Ανακατασκευή δικτύου ομβρίων υδάτων στο Συν/σμό Αγίας Βαρβάρας» με αρ. μελ. 22/2011 και προϋπολογισμό : 28.905,00 €.
Εισηγητής: Δ.Σ. Κουσενίδης Α. (Βασιλειάδης Γ.)
Εγκρίνεται:
Θέμα 3ο:
Έγκριση παράτασης για το έργο: «Συντήρηση ασφαλτικών τμημάτων οδών του Δήμου» με αριθ. μελ.: 76/2011 και προϋ/σμό: 73.800,00 €.
Εισηγητής: Δ.Σ. Κουσενίδης Α. (Βασιλειάδης Γ.)
Εγκρίνεται:
Θέμα 4ο:
Έγκριση συμμετοχής του Δήμου Αμπελοκήπων – Μενεμένης στο πρόγραμμα «Ανακύκλωση Ηλεκτρικών και Ηλεκτρονικών Συσκευών».
Εισηγητής: Δ.Σ. Κουσενίδης Α. (Βασιλειάδης Γ.)
Εγκρίνεται:
Θέμα 5ο:
Λύση Συνδέσμου Καθαριότητας Δυτικής Θεσσαλονίκης.
Εισηγητής: Πρόεδρος Δ.Σ. (Θεοδωρίδου Α.)
Εγκρίνεται:
Θέμα 6ο:
Εγκριση εκποίησης εγκαταλελειμμένων οχημάτων του Δήμου (ΟΤΚΖ) με προφορική πλειοδοτική δημοπρασία (Π.Δ. 270/1981).
Εισηγητής: Αντ/ρχος κος Καζαντζίδης Γ. (Θεοδωρίδου Α.)
Εγκρίνεται:
Θέμα 7ο:
Επιστροφές δημοτικών τελών ως αχρεωστήτως εισπραχθέντων σε δημότες μας.
Εισηγητής: Αντ/ρχος κος Καζαντζίδης Γ. (Καπετάνιου Τ.)
Εγκρίνεται:
Θέμα 8ο:
Επιστροφή ποσών ως αχρεωστήτως καταβληθέντων.
Εισηγητής: Αντ/ρχος κος Καζαντζίδης Γ. (Καπετάνιου Τ.)
Εγκρίνεται:
Θέμα 9ο:
Αναμορφώσεις προϋπολογισμού του Δήμου.
Εισηγητής: Αντ/ρχος κος Καζαντζίδης Γ. (Καπετάνιου Τ.)
Εγκρίνεται:
Θέμα 10ο:
Πρόταση του Δήμου Αμπελοκήπων – Μενεμένης επι του σήματος του Δήμου.
Εισηγητής: Δήμαρχος - (Τοπαλίδης Λ.)
Εγκρίνεται:
Ο Πρόεδρος
Ακτσελής Γεώργιος
ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΙΣ 20.00 ΔΗΜ.ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Αμπελόκηποι 17 - 5 -2012
ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Αριθ. Πρωτ: 6469
ΔΗΜΟΣ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ – ΜΕΝΕΜΕΝΗΣ
Πληρ.: Κουκουλιώτης Ε.-
Θεοδωρίδου Α.
Τηλ. 2313 313689
2313 313690
Email:a.theodoridou@ampelokipi-menemeni.gr
Προς: Τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου.
Κοινοποιείται:
1. Γραφείο Δημάρχου
2. Γραφείο Γενικού Γραμματέα
3. Πρόεδρο Δημοτικής Κοινότητας
Αμπελοκήπων
4. Πρόεδρο Δημοτικής Κοινότητας
Μενεμένης
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Τακτικής Συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου
Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 67 του Ν. 3852/10, καλείσθε την 21η Μαϊου, ημέρα Δευτέρα και ώρα 20ην του έτους 2012 σε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, για να συζητήσουμε και να πάρουμε αποφάσεις στα παρακάτω θέματα της ημερήσιας διάταξης:
Θέμα 1ο:
Έγκριση Πρωτοκόλλου Προσωρινής Παραλαβής του έργου: «Τμηματικές ασφαλτοστρώσεις οδών διέλευσης βαρέων οχημάτων περιοχής Λαχαναγοράς», με αριθ. μελ.: 20/2011 και προϋ/σμό: 121.770,00 €.
Εισηγητής: Δ.Σ. Κουσενίδης Α. (Βασιλειάδης Γ.)
Εγκρίνεται:
Θέμα 2ο:
Έγκριση Πρωτοκόλλου Προσωρινής Παραλαβής του έργου: «Ανακατασκευή δικτύου ομβρίων υδάτων στο Συν/σμό Αγίας Βαρβάρας» με αρ. μελ. 22/2011 και προϋπολογισμό : 28.905,00 €.
Εισηγητής: Δ.Σ. Κουσενίδης Α. (Βασιλειάδης Γ.)
Εγκρίνεται:
Θέμα 3ο:
Έγκριση παράτασης για το έργο: «Συντήρηση ασφαλτικών τμημάτων οδών του Δήμου» με αριθ. μελ.: 76/2011 και προϋ/σμό: 73.800,00 €.
Εισηγητής: Δ.Σ. Κουσενίδης Α. (Βασιλειάδης Γ.)
Εγκρίνεται:
Θέμα 4ο:
Έγκριση συμμετοχής του Δήμου Αμπελοκήπων – Μενεμένης στο πρόγραμμα «Ανακύκλωση Ηλεκτρικών και Ηλεκτρονικών Συσκευών».
Εισηγητής: Δ.Σ. Κουσενίδης Α. (Βασιλειάδης Γ.)
Εγκρίνεται:
Θέμα 5ο:
Λύση Συνδέσμου Καθαριότητας Δυτικής Θεσσαλονίκης.
Εισηγητής: Πρόεδρος Δ.Σ. (Θεοδωρίδου Α.)
Εγκρίνεται:
Θέμα 6ο:
Εγκριση εκποίησης εγκαταλελειμμένων οχημάτων του Δήμου (ΟΤΚΖ) με προφορική πλειοδοτική δημοπρασία (Π.Δ. 270/1981).
Εισηγητής: Αντ/ρχος κος Καζαντζίδης Γ. (Θεοδωρίδου Α.)
Εγκρίνεται:
Θέμα 7ο:
Επιστροφές δημοτικών τελών ως αχρεωστήτως εισπραχθέντων σε δημότες μας.
Εισηγητής: Αντ/ρχος κος Καζαντζίδης Γ. (Καπετάνιου Τ.)
Εγκρίνεται:
Θέμα 8ο:
Επιστροφή ποσών ως αχρεωστήτως καταβληθέντων.
Εισηγητής: Αντ/ρχος κος Καζαντζίδης Γ. (Καπετάνιου Τ.)
Εγκρίνεται:
Θέμα 9ο:
Αναμορφώσεις προϋπολογισμού του Δήμου.
Εισηγητής: Αντ/ρχος κος Καζαντζίδης Γ. (Καπετάνιου Τ.)
Εγκρίνεται:
Θέμα 10ο:
Πρόταση του Δήμου Αμπελοκήπων – Μενεμένης επι του σήματος του Δήμου.
Εισηγητής: Δήμαρχος - (Τοπαλίδης Λ.)
Εγκρίνεται:
Ο Πρόεδρος
Ακτσελής Γεώργιος
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)




























