Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα έγραψαν για μας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα έγραψαν για μας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Έγραψαν για εμάς

                            http://www.makthes.gr/news/politics/121259/







                         http://www.egnatiapost.gr/thessaloniki/item/32362





                                                http://liberty-news.gr/






                          http://www.egnatiapost.gr/thessaloniki/item/32506





                           http://www.gothess.gr/docs/mixnews/?ID=25550


Γράφουν για την παράταξη μας

                 karfitsa.gr :  Συζητήσεις αντί… ομιλιών επιλέγει ο Κυριλλίδης

          http://www.karfitsa.gr/2014/05/05/syzitiseis-anti-omilion-epilegei-o-ky/ 





              egnatiapost.gr :  Καταγγέλλει σύλλογο ομογενών ο Γ. Κυριλλίδης 

                            http://egnatiapost.gr/thessaloniki/item/32125   



gothess.gr :  Ο Γιώργος Κυριλλίδης με τους κατοίκους στην περιοχή Καζαντζάκη

                       http://www.gothess.gr/docs/mixnews/?ID=25433 





parousiazw.gr : Σε γειτονιές των Αμπελοκήπων και της Μενεμένης ο Γιώργος Κυριλλίδης 

http://www.parousiazw.gr/ekloges-2014/84-autodioikitikes-ekloges-2014/9315-se-geitonies-ton-ampelokipon-kai-tis-menemenis-o-giorgos-kyrillidis 




 

Έγραψαν για την επίσκεψη του Υποψήφιου Δημάρχου Γ.Κυριλλίδη στην Κεντρική Αγορά Θεσσαλονίκης

                            http://www.makthes.gr/news/politics/120294/





                             
                                   http://www.typosthes.gr/ekloges2014


'Εγραψαν για την επίσκεψή μας στην λαϊκή της Ξηροκρήνης.

                              Πατήστε στον σύνδεσμο για να δείτε το άρθρο

              http://www.agelioforos.gr/default.asp?pid=7&ct=1&artid=203180






 


Τo aftodioikisi.gr γράφει για την καταγγελία μας

Αυτή η φωτογραφία βέβαια αφορά τα χάλια του σχολικού γυμναστηρίου στη Μενεμένη το οποίο και ανακατασκευάστηκε μετά τις τότε καταγγελίες μας .
Τώρα έχουμε άλλα χάλια, του γυμναστηρίου στο παλιό μπισκοτάδικο στους Αμπελόκηπους (φωτό σε χθεσινή ανάρτηση μας) .Τουλάχιστον στα χάλια υπάρχει ισορροπία στο Δήμο μας ..