Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ανακοινώσεις. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ανακοινώσεις. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σχόλιο του Επικεφαλής της παράταξης μας Γ.Κυριλλίδη

Εκφράζουμε τη συμπάθεια μας σ' όσους "πούλησαν" την αντιπολίτευση και πήγαν στα "σίγουρα" της Διοίκησης.
Δεν εξελέγη κανένας και μάλιστα με πολύ λιγότερους ψήφους απ' ότι πριν επιχειρήσουν το πολιτικό salto mortale όπως αποδείχτηκε ! 
Παρά τον λυσσώδη αγώνα που έκαναν να πάρουν ψηφοφόρους μας και να εκλεγούν ΑΠΕΤΥΧΑΝ.
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΙΜΩΡΕΙ ...

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΑΥΡΟΔΟΣΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΜΑΣ

ΔΕΙΤΕ ΤΑ  ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΑΥΡΟΔΟΣΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΜΑΣ

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΑΝΑ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EXCEL ΑΠΟ ΕΔΩ





ΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΜΑΣ ΚΕΝΤΡΟ ΣΤΗΝ Γ.ΧΑΛΚΙΔΗ 33 ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΕΤΟΙΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΔΕΧΤΕΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ (ΦΩΤΟ)

ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ,Γ. ΧΑΛΚΙΔΗ 33 ,ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ ΝΑ ΥΠΟΔΕΧΤΕΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΤΗ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΕΞΟΡΜΗΣΕΩΝ ΜΑΣ !
ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑΝ ΔΡΟΜΟ , ΚΑΠΟΤΕ ΚΟΣΜΗΜΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ, ΠΟΥ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΤΟΝ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ ΣΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ .
ΑΥΤΗ Η ΚΙΝΗΣΗ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ ...


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Βαθύτατα αντιδεοντολογική και πολιτικά μικρόψυχη η αφισοκόλληση εκτεταμένης μορφής που έκανε σήμερα , ημέρα που άλλος συνυποψήφιος μας ,κόβει με την παράταξη του την βασιλόπιτα στο Δημαρχείο, ο Δήμαρχος Αμπελοκήπων-Μενεμένης !
Τα ίδια έχει κάνει και με τη δική μας παράταξη στο παρελθόν. Λυπάμαι για αυτές τις απαράδεκτες κινήσεις ενός ανθρώπου που κανονικά θα έπρεπε να πρωταγωνιστεί με την εμπειρία του στο πολιτικό ήθος και να δίνει το καλό παράδειγμα.


Ανακοίνωση του Υποψήφιου Δημάρχου Γ. Κυριλλίδη για τα πολιτιστικά

Μια χαρά το 'χει βρει ο Δήμαρχος μας !Αφού δεν έχει να επιδείξει τίποτα και κυρίως καμιά πρωτοβουλία καμιά καινοτομία σε θέματα πολιτισμού , <<κολλάει>> δίπλα σε συλλόγους και τους καπελώνει για να φαίνεται αυτός .Οι σύλλογοι βέβαια που να μιλήσουν !!! Τα ίδια στα Χαλκίδεια που έβαλε συλλόγους να συμμετάσχουν και βρήκε έτσι την ευκαιρία να μοιράσει στον κόσμο που έφεραν τα περίφημα cd του ,τα ίδια τώρα και με τον σύλλογο Μανδρακιωτών .Συνδιοργανωτής λέει ο Δήμος σε ημερίδα για το περιβάλλον που ετοίμασαν οι άνθρωποι του συλλόγου !Βεβαίως και εισηγητής 
ο Δήμαρχος να μην ξεχνιόμαστε !
ΑΝΤΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΕΙ ΝΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΠΕΛΩΝΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ Ο ΜΕΓΑΣ ΧΟΡΗΓΟΣ !
Εμείς καταδικάζουμε τέτοιες υπόγειες πρακτικές και θα απέχουμε ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ !

ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΑΙΘΡΙΟ PARKING ΣΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΦΙΛΙΠΠΟΥ

Φωνάξαμε , γκρινιάξαμε ,διαμαρτυρηθήκαμε εδώ και καιρό (και στην εφημερίδα μας και από δω μέσα ) και τελικά έφτασε η στιγμή (έστω και προεκλογικά ) να διαμορφωθεί επιτέλους όπως πρέπει το συγκεκριμένο parking .Είναι ο γνωστός χώρος με το χώμα και τις τεράστιες λακκούβες που μας ταλαιπωρεί χρόνια τώρα .Ας είναι έστω και τώρα ...

Παρακάτω η επιστολή των κατοίκων για την επαναλειτουργία του πάρκου σκύλων για τα δεσποζόμενα ζώα

ΑΙΤΗΜΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΔΗΜΟΥ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ ΜΕΝΕΜΕΝΗΣ ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΚΟΥ ΣΚΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΔΕΣΠΟΖΟΜΕΝΑ ΖΩΑ

Θεσσαλονίκη 24 Ιουλίου 2013
Προς:
Δήμαρχο Αμπελοκήπων-Μενεμένης Λάζαρο Κυρίζογλου
Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου Αμπελοκήπων-Μενεμένης
Και τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου.
Θέμα: Επαναλειτουργία του σχολικού πάρκου στην οδό Γεννηματά ως πάρκου σκύλων
Κύριε Δήμαρχε,
Σε κάθε χώρα του αναπτυγμένου κόσμου οι σκύλοι αποτελούν ένα σημαντικό μέρος της κοινότητας και έχουν δημιουργηθεί νόμοι και διατάξεις για την προστασία τους και την ειρηνική διαβίωσή τους με τους ανθρώπους. Καθώς ο νόμος ορίζει ότι οι ένοικοι κάθε σπιτιού δικαιούνται μέχρι και 2 κατοικίδια ζώα (νόμος 4039/2012, άρθρο 8, παράγραφος 1) θα πρέπει να υπάρχουν και οι κατάλληλοι χώροι ανά περιοχή που να μπορούν να χρησιμοποιούν οι ιδιοκτήτες σκύλων μαζί με τα κατοικίδιά τους, όπως πάρκα σκύλων, για την σωστή συμβίωση ανθρώπων και σκύλων.
Στην περιοχή των Αμπελοκήπων αντιμετωπίζουμε το πρόβλημα της έλλειψης πάρκων σκύλων. Οι ιδιοκτήτες σκύλων αναγκαζόμαστε να βγάλουμε βόλτα τους σκύλους μας σε μέρη που συχνάζουν ενήλικες και παιδιά, με αποτέλεσμα να γινόμαστε στόχος αρνητικών σχολίων, ακόμη και εσχατολογικού τύπου, παρόλο που δεν έχουμε κάνει κανένα παράπτωμα και που τηρούμε ως προς όλα το νόμο, τον οποίο τόσο οι κάτοικοι που διαμαρτύρονται για τη συμβίωση με τους σκύλους όσο και η δημοτική αστυνομία δυστυχώς αγνοούν. Επιπλέον, οι τετράποδοι φίλοι μας διατρέχουν καθημερινά τον κίνδυνο να συγκρουστούν με κάποιο αμάξι, αφού δεν υπάρχει περιφραγμένος χώρος για να τρέχουν και να παίζουν ελεύθεροι, ή να γίνουν θύματα φόλας που έχουν πολλές φορές τοποθετήσει στην περιοχή ασυνείδητοι. Και τα δύο περιστατικά έχουν συμβεί προσφάτως με θύμα ένα γαλλικό μπουλντόγκ, για το οποίο δεν αποδόθηκε καμία δικαιοσύνη. Αντίστοιχα, τα παιδιά δεν μπορούν να παίξουν άφοβα σε έναν χώρο με πολλά σκυλιά, ειδικά όταν δεν είναι εξοικειωμένα με αυτά και καθοδηγούνται με γνώμονα τον φόβο και όχι τη γνώση από τους γονείς.

Με στόχο να λυθούν όλα τα προβλήματα που προκύπτουν από τη συνύπαρξη παιδιών και σκυλιών στον ίδιο χώρο ζητάμε να ανοιχτεί και να διατεθεί το ανεκμετάλλευτο πάρκο στην διασταύρωση των οδών Γ. Γεννηματά και Μαραθώνος, αποκλειστικά για την άθληση των δεσποζόμενων σκύλων των κατοίκων της περιοχής και προτείνουμε αρχικά την δοκιμαστική λειτουργία αυτού για συγκεκριμένες μέρες και ώρες. Αναλαμβάνουμε πλήρη ευθύνη για την καθαριότητα του χώρου μετά από κάθε χρήση του και δέσμευση συνεργασίας με την δημοτική αστυνομία για αυστηρή τήρηση του νόμου και του ωραρίου λειτουργίας του πάρκου.
Είμαστε στη διάθεσή σας για συνεργασία και διευκρινήσεις.

           Ιδιοκτήτες σκύλων στην περιοχή Αμπελοκήπων Μενεμένης και κάτοικοι

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ

Τον τελευταίο καιρό έχω γίνει στόχος πολλαπλών  επιθέσεων
( φραστικών,μέσω διαδικτύου κ.α ) από στελέχη της διοίκησης του Δήμου. Προσπάθησα εντός και εκτός Δημοτικού συμβουλίου να κρατήσω χαμηλούς τόνους και με διάλογο και επιχειρήματα  να καταδείξω στους πολιτικούς αντιπάλους μου ότι το πολιτικό παιχνίδι παίζεται με επιχειρήματα και με στοιχεία και όχι με κραυγές και προσωπικές επιθέσεις .Μη επιθυμώντας την πόλωση και την ποινικοποίηση, ιδιαίτερα σε μια δύσκολη περίοδο για όλους μας, απέφυγα σκοπίμως κάποιες υποθέσεις να τις φτάσω στα άκρα περιοριζόμενος σε δελτία τύπου και πολιτική κριτική .
Δεν υπήρξα δε ποτέ θιασώτης των πολιτικών χτυπημάτων <<κάτω από τη ζώνη>>
Πάντα μιλούσα και έλεγα αυτό που πίστευα και πάντα με επιχειρήματα .
Έχω καταγγείλει τη διοίκηση για πολλά γεγονότα και την έχω συγχαρεί για κάποια άλλα.Στόχος μου ήταν όχι ο πολιτικός μου αντίπαλος αλλά η ανάδειξη της αλήθειας ώστε προβλήματα να λυθούν κάτι που το έχω πετύχει πολλές φορές .
Στα 12 χρόνια  παρουσίας μου στα κοινά του Δήμου δεν έδωσα δικαίωμα σε κανέναν να μου επιτεθεί προσωπικά παρά μόνο πολιτικά ακόμα και με χιούμορ ή και με ειρωνία πολλές φορές.Πάντοτε απαντούσα  σε ανάλογο ύφος μέσα όμως στα πλαίσια του πολιτικού fair play .
Η στάση μου αυτή φαίνεται ότι οδήγησε κάποιους στο να την εκλάβουν ως αδυναμία και να συνεχίζουν τα προσωπικά χτυπήματα .
Έτσι λοιπόν μετά και την τελευταία άκρως προσβλητική επίθεση που δέχτηκα από τον Αντιδήμαρχο Εμ.Ιωαννίδη μέσω επιστολής που την ανήρτησε στο προσωπικό του ιστολόγιο , την απέστειλε σε άγνωστο αριθμό ιστολογίων  και την ανήρτησε και ο Δήμαρχος στο ιστολόγιο του Δήμου, αποφάσισα και επέδωσα και στους δύο εξώδικα ( και όχι μηνύσεις αν και θα μπορούσα )με τα οποία ζητώ απ τον μεν Αντιδήμαρχο να ανακαλέσει με νέα απιστολή το περιεχόμενο της πρώτης ζητώντας συγγνώμη , απ΄ τον δε δεύτερο να την αποσύρει και να δημοσιεύσει την νέα επιστολή του Αντιδημάρχου του εντός προθεσμίας τριών ημερών άλλως θα προσφύγω στις αρμόδιες δικαστικές αρχές .Έχουν μια τελευταία ευκαιρία ενόψει και της επερχόμενης προεκλογικής περιόδου ή να κρατήσουν το πολιτικό επίπεδο σε κάποια πλαίσια ή να οδηγηθούμε όλοι  στα δικαστήρια για να αποδώσουν εκείνα πλέον ότι αξίζει στον καθένα μας .

                                                        Γιώργος Κυριλλίδης

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

                10.000   Επισκέψεις έκλεισε το blog μας

Με αφόρμη το σημαντικό για εμάς τους "Πολίτες Σε Δράση" γεγονός θα θέλαμε να
σας ευχαριστήσουμε που μας τιμάτε και μας εμπιστεύεστε για την ενημέρωση σας.
Την σχέση εμπιστοσύνης που έχει δημιούργηθει θα συνεχίσουμε να την
υποστηρίζουμε με έναν και μοναδικό τρόπο..Να αναδεικνύουμε την αλήθεια!!
                                
                                     ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ

ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΥΡΙΛΛΙΔΗ

Την ώρα που ο Δήμαρχος Αμπελοκήπων-Μενεμένης βγάζει ανακοίνωση και λέει        << ...τα σχολεία χωρίς φύλακες θα ρημάξουν.>> ο Πρωθυπουργός σε συνέντευξη του σε κυριακάτικη εφημερίδα λέει << τι προτιμάτε να έχετε σχολικούς φύλακες που να μην κάνουν τίποτα ουσιαστικό -ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ - ή .....>> .Την ώρα που ο Δήμαρχος μας λέει << χωρίς δημοτική αστυνομία θα επικρατήσει μεγάλη αταξία στις πόλεις μας και θα στερηθούν οι πολίτες τις παρεχόμενες απ' αυτήν υπηρεσίες>> ο Πρωθυπουργός στην ίδια συνέντευξη λέει << προτιμάτε να έχετε Δημοτική αστυνομία με μόνη αρμοδιότητα την παράνομη στάθμευση (που συνεχίζεται απτόητη ) ή ...>>..Μέχρι στιγμής καμιά αντίδραση από κανέναν Δήμαρχο και κυρίως από τον δικό μας ο οποίος μπροστά στους εργαζόμενους εμφανίζεται δυναμικός και μαχητής αλλά όπως φαίνεται μπροστά στον Κύριο Πρωθυπουργό δεν ...

AΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΟΣΑ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΠΗ ΔΕΝΔΡΟΠΟΤΑΜΟΥ



Με απορία και έκπληξη διάβασα τα όσα ισχυρίζονται γνωστός για τον λαϊκισμό κ την προπαγάνδα εναντίον μου , αντιδήμαρχος αλλά και για πρώτη φορά , περιέργως αλλά όχι τυχαίως σύμβουλος της δημοτικής κοινότητας Αμπελοκήπων. Το ενδιαφέρον σας για τον Δενδροπόταμο είναι λίγο καθυστερημένο χρονικά , άλλωστε δεν σας είδα και ποτέ όχι μόνο σε επισκέψεις εκεί αλλά και σε εκδηλώσεις που η δημοτική σας παράταξη διοργανώνει. Για τόσο ενδιαφέρον μιλάω! 

Πάμε τώρα στην <<ταμπακιέρα>> και ας τα πάρουμε ένα ένα.

1. Η βλάβη όπως ενημερώθηκα αποκαταστάθηκε Δευτέρα , ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΚΑΠΗ !!! τυχαίο; όχι , διότι κανονικά οι υπάλληλοι είχαν απεργία αλλά καταλάβατε τι θα επακολουθήσει και σπεύσατε να την επιδιορθώσετε για να διασώσετε το γόητρο σας .

2. Γιατί δεν αναφέρετε πότε έγινε η κλοπή; πείτε ότι έγινε τέλη Σεπτέμβρη και από τότε δεν κάνατε τίποτα!

3. Στο δελτίο τύπου που αναρτήσαμε το οποίο είναι απόλυτα ακριβές αυτό καταγγέλουμε την ολιγωρία σας. Είναι αυτό που ισχυριζόμαστε καιρό τώρα ότι είστε μια <<κουρασμένη>> και <<κορεσμένη>> διοίκηση χωρίς όραμα και σχέδιο.

4. Δεν είναι τυχαίο ότι δεν μπορείτε να μας ακολουθήσετε στις δράσεις μας παρά το μηχανισμό που έχετε σαν Δήμος και <<τρέχετε>> όταν αποκαλύπτουμε τα διάφορα προβλήματα του Δήμου να τα μπαλώσετε! Βλέπε παγκάκια στη Μενεμένη, τρύπες στου Φιλίππου, τρύπα στην αυλή του σχολικού συγκροτήματος Πανταζοπούλου - Βενιζέλου , γυμναστήριο στο 2ο και 4ο Δημοτικό, πιο παλιά παιδικοί σταθμοί Αμπελοκήπων κ.α. ακόμα και στους χορηγούς μας ακολουθείτε τόσο πίσω είστε! Τελικά μήπως εμείς διοικούμε;

5. Ο Δήμαρχος έχει γραφείο τύπου εσείς γιατί προσπαθείτε με διάφορους και πολλές φορές άστοχους και άκομψους τρόπους και χωρίς γνώση των θεμάτων αν και εκλεγμένοι να με διαψεύσετε και να με κατηγορήσετε για κάτι; ΕΚΤΙΘΕΣΤΕ προσέξτε γιατί από δω και πέρα δεν θα σας αφήνω χωρίς απάντηση! Δεν μπορεί ο καθένας για τους όποιους λόγους έχει στο μυαλό του να γράφει ότι θέλει δημόσια.

6. Μιλάτε για άμεση παρέμβαση του Δημάρχου. ΤΟΣΟ ΑΜΕΣΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3 ΜΗΝΕΣ;

7. Σεπτέμβρη μήνα δεν ανάβεις αλλά έχεις άριστη ευκαιρία να επιδιορθώσεις το πρόβλημα όχι να αδιαφορείς ειδικά όταν πρόκειται για παππούδες (γιατί στον Δενδροπόταμο μόνο παππούδες πάνε όχι γιαγιάδες, τόσο επιτυχημένη πολιτική ασκείτε !)

8. Η οργή του κόσμου που είναι εκτός του μηχανισμού σας είναι δεδομένη και θα εκφραστεί στις επόμενες εκλογές. ΥΠΟΜΟΝΗ

9. Όσο και να <<πυροβολείτε>> από μπροστά ή από πίσω τα σκάγια σας είναι άσφαιρα και πετυχαίνετε το αντίθετο.

ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ λοιπόν, όσο έχουμε πόδια δεν μπορείτε να μας σταματήσετε. Θα συνεχίσουμε να σας αποκαλύπτουμε. 

ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΑΣ ΤΕΛΟΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ...

Ο Γιώργος Κυριλλίδης στο Euro Channel

Ο επικεφαλής της "Ανεξάρτητης Δημοτικής Παράταξης Αμπελοκήπων - Μενεμένης Πολίτες σε Δράση" Γιώργος Κυριλλίδης θα είναι φιλοξενούμενος σήμερα (11/9) από τις 17:00 ώς τις 18:00 στο Euro Channel.

Περιβαντολογική εγκατάλειψη στο θαλάσσιο μέτωπο της Μενεμένης

Ο επικεφαλής της Ανεξάρτητης Δημοτικής Παράταξης Αμπελοκήπων-Μενεμένης Πολίτες σε Δράση Γιώργος Κυριλλίδης επισκέφτηκε χθες (4.9.2012) το θαλάσσιο μέτωπο της Δημοτικής κοινότητας Μενεμένης το οποίο βρίσκεται ανάμεσα σε αποθήκες καυσίμων και βιομηχανίες. 
 Η εικόνα είναι πραγματικά τραγική. Αποτελεί την πλέον επιβαρυμένη περιβαντολογικά περιοχή της πόλης. Η θάλασσα έχει μετατραπεί σε βούρκο από χημικές και τοξικές ουσίες με έντονο μαύρο χρώμα ενώ είναι έντονη η δυσοσμία. Η παραλία δε είναι γεμάτη σκουπίδια και ακαθαρσίες. Ως και πρόχειρη παράγκα σχεδόν μέσα στη θάλασσα έχει κατασκευαστεί από κάποιους. 
Πλήρης απομόνωση και εγκατάλειψη. Εκφράζουμε την έντονη διαμαρτυρία μας για την συνεχόμενη ρύπανση και υποβάθμιση του περιβάλλοντος και του Δήμου μας εν γένει.



Δελτίο Τύπου για τους βρεφικούς παιδικούς σταθμούς, ΚΔΑΠ, ΚΔΑΠ/ΜΕΑ

23-08-2012



Δριμεία επίθεση στο δήμαρχο Αμπελοκήπων - Μενεμένης Λάζαρο Κυρίζογλου, εξαπολύει με ανακοίνωσή της η παράταξη μείζονος αντίπολιτευσης του δήμου «Πολίτες σε δράση», με αφορμή το μείζον θέμα των εγκρίσεων θέσεων για βρεφικούς παιδικούς σταθμούς ,ΚΔΑΠ , ΚΔΑΠ/ΜΕΑ.
Συγκεκριμένα τον κατηγορεί για κακή προετοιμασία των υπηρεσιών και της διοίκησης του ενόψει του εν λόγω προγράμματος και για μη έγκαιρη λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων ώστε να ικανοποιήσουν αποτελεσματικά όλους τους ενδιαφερόμενους δημότες.
Τον καλεί, δε, να αφήσει τις μικροπολιτικές σκοπιμότητες και τους εγωισμούς, να πάψει να ασχολείται με τους άλλους μη αρεστούς σ αυτόν δημάρχους και να ενσκήψει στα πλείστα προβλήματα του δήμου ώστε να προλαβαίνει τα γεγονότα και όχι απλά εκ των υστέρων την καταγραφή τους.
Το πλήρεις κείμενο της ανακοίνωσης της δημοτικής παράταξης«Πολίτες σε δράση» έχει ως εξής:
« Ο Ανεπαρκής Δήμαρχος Λάζαρος Κυρίζογλου
Η Παράταξη Μείζονος Αντιπολίτευσης του Δήμου Αμπελοκήπων - Μενεμένης « Πολίτες σε δράση » παρακολουθώντας τις εξελίξεις αναφορικά και με την έκδοση δελτίου τύπου του δημάρχου Αμπελοκήπων - Μενεμένης με θέμα τις εγκρίσεις θέσεων για βρεφικούς παιδικούς σταθμούς ,ΚΔΑΠ , ΚΔΑΠ/ΜΕΑ τονίζει προς αποκατάσταση της πραγματικότητας τα παρακάτω:
Σε προηγούμενο δημοτικό συμβούλιο ο κος Κυρίζογλου ερωτήθει :
1) Για ποιο λόγο ο Δήμος μας προσφέρει προς ένταξη στο πρόγραμμα μόνο 296 θέσεις , -  γεγονός που τον καθιστά από τους ουραγούς στο συγκεκριμένο πρόγραμμα ;!
2) Γιατί δεν υπάρχουν από το Δήμο μας θέσεις για ΚΔΑΠ ΜΕΑ ενώ άλλοι Δήμοι έχουν δεκάδες ή εκατοντάδες (π.χ Νεάπολη-Συκιές) ;!
Η απάντηση του ήταν :
Ότι δεν χρειαζόμαστε άλλες διότι υπάρχει μικρή ζήτηση και μάλιστα δήλωσε βέβαιος ότι αυτές οι θέσεις υπερκαλύπτουν τις ανάγκες και ότι θα υπάρξει  πλεόνασμα ώστε να καλυφτούν γονείς και από άλλους δήμους !!! Αναφέρθηκε δε εκτενώς στην υπογεννητικότητα στο Δήμο μας και στο ότι είμαστε ένας μικρός Δήμος.
Στην παρατήρηση ότι δεν μπορεί ο Δήμος μας να χει μόνο τόσα παιδιά - και στην περίπτωση αυτή για ποιο λόγο κατασκευάζονται σχολεία - γιατί δεν έλαβε μέριμνα να δημιουργήσει και άλλες δομές τόσα χρόνια και ειδικά τα τελευταία που χώροι υπάρχουν άφθονοι και με χαμηλά μισθώματα τόνισε ότι δεν μας χρειάζονται και ότι τα παιδιά είναι λίγα .
Έστρεψε δε τα πυρά του ως συνήθως κατά άλλου συναδέρφου του Δημάρχου ,εκφράζοντας  μεταξύ άλλων την απορία πως διαθέτει τόσες θέσεις στο πρόγραμμα !
Για τα ΚΔΑΠ ΜΕΑ δεν υπήρξε απάντηση .
Τώρα λοιπόν μετά την δημοσίευση των αποτελεσμάτων που μας φέρνουν
ως Δήμο να έχουμε καλύψει μόνο 161 παιδιά από τα 296 αναρωτιόμαστε:
Μόνο στο Δικό μας Δήμο υπάρχει υπογεννητικότητα ;
Ένας Δήμος 60.000-70.000 κατοίκων είναι μικρός ;
Γιατί δεν θυροκόλλησε  ανακοινώσεις σ όλο το Δήμο όπως συνήθως κάνει για ήσσονος σημασίας θέματα για το πρόγραμμα για να δούμε ποια θα ήταν η ζήτηση όταν άλλοι Δήμοι έκαναν τόσο μεγάλη κινητοποίηση ;!
Ποια ήταν η προετοιμασία των υπηρεσιών και της διοίκησης του ενόψει του προγράμματος ;
Γιατί άλλοι Δήμοι αύξησαν τις προσφερόμενες θέσεις δημιουργώντας τα τελευταία χρόνια δομές ( Θεσσαλονίκη)  ενώ στο Δήμο μας δεν αυξήθηκαν ποτέ ;
Γιατί δεν έλαβε εγκαίρως όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε αυτήν την στιγμή να ικανοποιηθούν όλοι οι ενδιαφερόμενοι δημότες μας ;
Γιατί « καίγεται » και ασχολείται συνεχώς με άλλους Δημάρχους οι οποίοι αποδεικνύονται εκ του αποτελέσματος και όχι τυχαία  ότι δούλεψαν εγκαίρως ικανοποιώντας τα αιτήματα πολλαπλάσιων δημοτών τους ;!
Γιατί όλοι , να το δεχτούμε , μεροληπτούν  υπέρ άλλων Δημάρχων και να μην μεροληπτούν υπέρ ημών;
Ως πότε θα καλύπτει την ανεπάρκεια του για πλήθος θεμάτων που αφορούν τον Δήμο μέσω της παραγωγής δεκάδων δελτίων τύπων όπου μονίμως αποκρύπτοντας επιμελώς τις δικές του ευθύνες επιτίθεται κατά πάντων ( δημάρχων , δημοσιογράφων , κυβερνήσεων , υπουργών , αστυνομίας ) ;!
Φτάνει πια , τον συμβουλεύουμε αφού έχει τις τύχες του Δήμου μας στα χέρια του να αφήσει τις μικροπολιτικές σκοπιμότητες και τους εγωισμούς.
Ας πάψει να ασχολείται με τους άλλους μη αρεστούς σ αυτόν δημάρχους και επιτέλους ας τολμήσει την αυτοκριτική του , ενσκήπτοντας στα πλείστα προβλήματα του Δήμου ώστε να προλαβαίνει τα γεγονότα και όχι απλά εκ των υστέρων την καταγραφή τους»!

Γιατί δεν ψηφίσαμε στο Δημοτικό συμβούλιο το νέο έμβλημα του Δήμου μας

19-06-2012

Αυτό λοιπόν είναι το νέο έμβλημα του Δήμου μας το οποίο και δεν το ψηφίσαμε στο Δημοτικό συμβούλιο για τους εξής απλούς λόγους που δείχνουν και τη νέα νοοτροπία που θέλουμε να φέρουμε στο Δήμο.

Προτείναμε να συμφωνήσουμε όλες οι παρατάξεις σε ένα κοινό σημείο κ των δύο περιοχών Αμπελοκήπων και Μενεμένης όπως π.χ η προσφυγιά και στη συνέχεια να αναθέσουμε τη σύνθεση του νέου σήματος σε γραφίστα για να το δουλέψει και να μας φέρει 2-3 προτάσεις από τις οποίες να διαλέξουμε.

Συμφώνησε η Λαική συσπείρωση αλλά όπως αναμενόταν είπε όχι ο Δήμαρχος ο οποίος κατέθεσε αυτό ως δημιούργημα της τεχνικής υπηρεσίας (αν είναι δυνατόν , καμιά σχέση ) και για όσους ξέρουμε έβαλε κ ο ίδιος το χεράκι του αφού το περιστέρι είναι το έμβλημα της παράταξης του !!!

Έπειτα για τους κατέχοντες το θέμα έμβλημα δεν μπορεί να είναι ζωγραφιά άλλα κάτι μικρό και απλό αφού θα μπει κ σε σφραγίδες κλπ. ΑΛΛΑ ΕΝΑΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΛΑ , ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΕ; ΑΠΛΑ ΛΥΠΑΜΑΙ Κ ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΙ Κ ΑΥΤΟ Ν ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΤΑΝ ΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΚΥΨΕΝ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΖΩ