ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
«Γιατί λέμε ΝΑΙ στην
πεζοδρόμηση της οδού Γ.Χαλκίδη»
Στις 12/10/2015 έγινε στο Δημαρχείο μας η διαβούλευση
για τα 3 σενάρια που πρότεινε η ομάδα μελετητών για την οδό Γ.Χαλκίδη .
Συνοπτικά το πρώτο προβλέπει πεζοδρόμηση της
οδού μέχρι την Κανάκη ,το δεύτερο το ίδιο ,με μονοδρόμηση της Μ.Αλεξάνδρου από
Φιλιππουπόλεως μέχρι Πλ.Επταλόφου και το τρίτο μονοδρόμηση από Φιλιππουπόλεως
μέχρι Κανάκη .
Στην συζήτηση που έγινε είχαμε το εξαιρετικά
δυσάρεστο γεγονός της μη προσέλευσης συνδημοτών .Είναι χαρακτηριστικό ότι οι
αιρετοί και τα στελέχη των παρατάξεων ήταν περισσότερα από τους πολίτες ,οι
οποίοι δεν θα πρέπει να ξεπερνούσαν τους 40 !
Σ αυτό ευθύνη έχουν και οι πολίτες που αγνόησαν
ένα τόσο σημαντικό θέμα αλλά και η δημοτική αρχή που δεν έκανε γνωστό σ όλον
τον Δήμο το τι διακυβεύεται !
Σχεδόν όλοι οι πολίτες ήταν από την επίμαχη
περιοχή κάτοικοι και καταστηματάρχες .
Οι 7-8 πολίτες που τοποθετήθηκαν συμφώνησαν με
τον Δήμαρχο στην μονοδρόμηση και μάλιστα κάποιοι είχαν επιφυλάξεις και σ αυτό .
Η παράταξη μας τοποθετήθηκε μέσω του επικεφαλής
της τονίζοντας τα εξής :
Ήμασταν η πρώτη Δημ.Παράταξη που ανακίνησε το
θέμα και ζήτησε επιτακτικά την συζήτηση του εδώ και 3 χρόνια .Ήμασταν υπέρ της
πεζοδρόμησης αποκλειστικά της Γ.Χαλκίδη ( Α σενάριο) με δύο προϋποθέσεις :
πρώτον να γίνει σχετική μελέτη ,που να το επιτρέπει ( αυτό έγινε) και δεύτερον
να συμφωνήσουν οι καταστηματάρχες και οι κάτοικοι τουλάχιστον κατά πλειοψηφία .
Από την στιγμή που η μελέτη το επιτρέπει και
μάλιστα χωρίς ιδιαίτερες επιβαρύνσεις εμείς δεν έχουμε κανένα λόγο να μην
συνεχίσουμε να το υποστηρίζουμε γιατί :
1.Θέλουμε η αγορά μας να βγει από το τέλμα στο
οποίο έχει περιπέσει και βλέποντας ότι δεν υπάρχουν άλλες λύσεις λέμε ναι
αξίζει να το ρισκάρουμε ως τελευταία ευκαιρία
2.Θέλουμε πεζόδρομο για τους πεζούς , παιδιά και
τρίτη ηλικία οι οποίοι και πληρώνουν το μάρμαρο της έλλειψης πραγματικής
πλατείας
3.Θέλουμε η Γ.Χαλκίδη να αναβαθμιστεί και
αισθητικά και να γίνει μια σύγχρονη μοντέρνα αγορά με όμορφα κτήρια που θα
προσελκύσει πολίτες άλλων Δήμων.
4.Θέλουμε την μείωση της περιβαλλοντικής
επιβάρυνσης στο κέντρο του Δήμου με την μείωση των οχημάτων που θα το
διασχίζουν
Όλα αυτά μπορούν να γίνουν από τη στιγμή που η
μελέτη απαντάει και στα ζητήματα της κίνησης των λεωφορείων του ΟΑΣΘ και στα
ζητήματα των παρακείμενων κάθετων οδών και στα ζητήματα parking .
Η τέλεια λύση δεν υπάρχει και αν βάλουμε
επιτέλους μπροστά το εμείς από το εγώ
μπορούμε να ονειρευόμαστε ότι κάτι θα αλλάξει σ αυτόν τον Δήμο .
Μην χάσουμε ακόμα ένα στοίχημα