Γιατί ; σε τέτοιες εποχές 9 χρόνια απλήρωτος εργαζόμενος .Έτσι κάνουμε οικονομική πολιτική;

Για μισθούς 2006-2007 όχι μόνο δεν πληρώθηκε αλλά ακολούθησε και δικαστική διαμάχη την οποία κέρδισε και ακόμα να πληρωθεί έτος 2015.Αν ήμασταν εμείς στη θέση της τι θα κάναμε άραγε ;Σε θέματα εργαζομένων πρέπει να υπάρχει ευαισθησία , γιατί είναι δουλεμένα χρήματα .Δεν μπορεί να δίνουμε 60.000-70.000 σε κλαδέματα και να αφήνουμε απλήρωτους ανθρώπους που εργάστηκαν για μας .Εκφράζουμε την λύπη μας γιατί τέτοια φαινόμενα εκθέτουν τον Δήμο μας !


Δημοσιεύουμε επιστολή της Κας Καινάρου Άννας :


Ενημερωτικό έγγραφο της Άννας Καϊνάρου του Μενελάου, αναφορικά με την απαίτησή της κατά του ΚΑΠΗ Αμπελοκήπων

Με το Α΄Κ.Α.Π.Η Αμπελοκήπων σύναψα το Δεκέμβριο του 2005 προφορική  σύμβαση , βάσει της οποίας ανέλαβα την υποχρέωση από 1-1-2006 ως και τον Οκτώβριο 2007 να διδάσκω τραγούδι στα μέλη του και να συστήσω χορωδία , έναντι καθαρής αμοιβής 6.000 ευρώ συνολικά , από τα οποία τα 2.500 θα μου καταβάλλονταν στο τέλους του 2006 , ενώ τα λοιπά 3.500 κατά τη λήξη της σύμβασης.
Εγώ πράγματι εκπλήρωνα  όλες τις υποχρεώσεις μου από τη σύμβαση , πλην όμως στο τέλος του 2006 που έπρεπε να μου καταβληθεί η αμοιβή 2.500 ευρώ καθαρά , το ΚΑΠΗ επικαλέστηκε κάποια οργανωτικά εσωτερικά  του προβλήματα και μετέθεσε την καταβολή του ποσού σε μελλοντικό χρόνο.
Ο καιρός όμως περνούσε και άρχισα πλέον να οχλώ το ΚΑΠΗ για την αμοιβή μου . Τότε για πρώτη φορά μου ζητήθηκε εκ μέρους του να εκδώσω απόδειξη παροχής υπηρεσιών προκειμένου να με πληρώσει. Μετά από ενέργειες που έκανα στις αρμόδιες υπηρεσίες προκειμένου να εκδώσω Α.Π.Υ.  (Δ.Ο.Υ. και ασφαλιστικά ταμεία) όπως μου είχε ζητηθεί , ενημερώθηκα από αυτές ότι βάσει του άρθρου 5 Π.Δ. 186/1992 απαλλάσσομαι από την έκδοσή τους  και κατά συνέπεια το Κ.Α.Π.Η. θα έπρεπε να με πληρώσει εκδίδοντας το ίδιο απόδειξη δαπανών.
 Άμεσα πληροφόρησα τους αρμόδιους του Κ.Α.Π.Η. για τις ισχύουσες νομοθετικές διατάξεις (τις οποίες και θα όφειλε να γνωρίζει)  και ζήτησα εκ νέου την πληρωμή της αμοιβής μου , λαμβάνοντας τη διαβεβαίωση ότι θα ενεργήσουν κατάλληλα ώστε να πληρωθώ.  Όμως , ως τον Οκτώβριο του 2007 καμία καταβολή δεν έγινε προς εμένα, παρότι συνέχιζα μάλιστα να εκπληρώνω τις υποχρεώσεις μου.
 Κατά τη λήξη της σύμβασης ζήτησα εκ νέου την καταβολή των αμοιβών μου , όμως το ΚΑΠΗ αρνήθηκε να μου τις καταβάλει , ζητώντας και πάλι την έκδοση εκ μέρους μου Α.Π.Υ. , παρά το γεγονός ότι ήταν ενήμερο πως εγώ απαλλασσόμουν από την υποχρέωση έκδοσης ανάλογων αποδείξεων βάσει του νόμου και παρά το ότι γνώριζε πως μπορούσε να με πληρώσει εκδίδοντας το ίδιο απόδειξη δαπανών , όπως άλλωστε με είχαν πληροφορήσει οι αρμόδιες δημόσιες υπηρεσίες στις οποίες είχα απευθυνθεί.
Έτσι, την 30-10-2007 κοινοποίησα προς το ΚΑΠΗ εξώδικη δήλωσή μου , καλώντας το να μου καταβάλει το οφειλόμενο καθαρό ποσό των 6.000 ευρώ . Σε απάντηση της εξωδίκου μου αυτό μου κοινοποίησε την από 3-12-2007 εξώδικό του , στην οποία ανέφερε ότι τα χρήματα που αφορούσαν στην αμοιβή μου για το έτος 2006 είχαν απωλεσθεί , ενώ με καλούσε και πάλι να εκδώσω Α.Π.Υ. για να πληρωθώ τα υπόλοιπα 3.500 ευρώ καθαρά , τα οποία συνομολογούσε πως μου όφειλε . Μετά και από αυτό αναγκάστηκα να ασκήσω αγωγή περί αδικαιολόγητου πλουτισμού ενώπιον του Ειρηνοδικείου Θεσσαλονίκης, η οποία συζητήθηκε την 19-12-2011.  Ως μάρτυρας στη δίκη εκ μέρους του Κ.Α.Π.Η. προσήλθε ο Πρόεδρός του , Ηλίας Γρούγιος . Στην κατάθεσή του ισχυρίστηκε πως εγώ δήθεν του είπα πως «στο κάτω-κάτω θα εργαστώ αφιλοκερδώς» , παρά το γεγονός ότι στην εξώδικο συνομολογείται  από το Κ.Α.Π.Η. πως μου οφειλόταν αμοιβή από τη μεταξύ μας σύμβαση και σε κανένα σημείο της δεν αναφερόταν κάτι τέτοιο.
Επί της αγωγής μου εκδόθηκε η υπ’ αρ. 2710/2012 απόφαση του Ειρηνοδικείου Θεσσαλονίκης , η οποία την έκανε δεκτή , δεχόμενο αφενός ότι το Κ.Α.Π.Η. μου όφειλε αμοιβή και αφετέρου ότι εγώ δεν είχα υποχρέωση έκδοσης Α.Π.Υ. προκειμένου να πληρωθώ , υποχρεώνοντάς το  να μου καταβάλει νομιμότοκα από την επίδοση της αγωγής μου το ποσό των 6.000 ευρώ , επιβάλλοντας σε βάρος του και τα δικαστικά μου έξοδα , ποσού 250 ευρώ.
Το Κ.Α.Π.Η. άσκησε έφεση κατά της παραπάνω απόφασης , η οποία όμως απορρίφθηκε με την υπ’ αρ. 11869/2014 απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Θεσσαλονίκης ,με την οποία αυτό καταδικάστηκε  και στην καταβολή των δικαστικών μου δαπανών για το δεύτερο βαθμό δικαιοδοσίας , ποσού 300 ευρώ.
Μετά και από αυτό , προχώρησα την 12-5-2015 στην επίδοση προς το Κ.Α.Π.Η. εκτελεστών απογράφων και των δύο αποφάσεων , με την επιταγή όπως μου καταβάλει τα οφειλόμενα ποσά με τους νόμιμους τόκους ως την πλήρη εξόφλησή μου, τα δικαστικά μου έξοδα και τις λοιπές προβλεπόμενες εκ του νόμου δαπάνες και με την επισήμανση πως σε περίπτωση μη συμμόρφωσής του θα ενεργηθούν τα νόμιμα μέσα για την αναγκαστική τους εκτέλεση.

Παρά ταύτα , δεν υπήρξε καμία από  μέρους του ενέργεια ή επικοινωνία μαζί μου κι έτσι άρχισα να τηλεφωνώ εγώ   προς τους αρμόδιους υπαλλήλους για να πληροφορηθώ για την καταβολή των οφειλομένων , για τα οποία είχαν επιδοθεί εκτελεστοί τίτλοι. Παρά τις διαβεβαιώσεις ότι θα με ειδοποιήσουν , τίποτε τέτοιο δε συνέβη και έτσι περί τα τέλη Μαίου υπήρξε τηλεφωνική επικοινωνία της Δικηγόρου μου με τον Πρόεδρο του Ν.Π.Δ.Δ. Κατά τη συνομιλία τους αυτός  παρείχε τη διαβεβαίωσή του ότι τα χρήματα θα μου καταβληθούν εντός λίγων ημερών, διότι έπρεπε να ολοκληρωθεί η υπηρεσιακή διαδικασία για την έκδοση των ενταλμάτων και διότι περίμενε σύντομα τα χρήματα από την επιχορήγηση που λαμβάνουν. Διαβεβαίωσε επίσης ότι θα ειδοποιήσει ο ίδιος τηλεφωνικά τη Δικηγόρο μου εντός εβδομάδας προκειμένου να μας γνωστοποιήσει για την καταβολή. Παρά ταύτα , δεν επικοινώνησε τηλεφωνικά μαζί της , με αποτέλεσμα να υπάρξει και νέα τηλεφωνική τους συνομιλία , κατά την οποία τη διαβεβαίωσε ρητά πλέον πως είναι θέμα λίγων ημερών η καταβολή των χρημάτων που μου οφείλονταν με βάση τις δικαστικές αποφάσεις και πως ούτως ή άλλως υπήρχαν κι άλλες οφειλές του Ν.Π.Δ.Δ. προς εργαζόμενους , για τις οποίες είχαν εκδοθεί εκτελεστοί τίτλοι και πως θα πληρωνόταν όλες μαζί εντός των προσεχών από τη συνομιλία τους ημερών , ζητώντας μας να περιμένουμε για λίγες μέρες . Έκτοτε ουδεμία ενέργεια έγινε εκ μέρους του , ουδεμία επικοινωνία του με μένα ή την πληρεξούσια Δικηγόρο μου υπήρξε και ασφαλώς τα χρήματα δεν μου έχουν καταβληθεί μέχρι σήμερα  , με αποτέλεσμα αφενός να αυξάνεται η τοκοφορία σε βάρος του Ν.Π.Δ.Δ. και αφετέρου να υφίσταται πλέον λόγος για την κίνηση της διαδικασίας αναγκαστικής εκτέλεσης μετά τη λήξη της χρονικής περιόδου αναστολής της.