ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟΣ ΜΕ ΑΠΕΙΛΕΣ ΚΑΙ ΥΒΡΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

Το σχόλιο μας (είναι αναρτημένο πιο κάτω )για την γιορτή της γυναίκας στην δημοτική κοινότητα Αμπελοκήπων ενόχλησε τον σύμβουλο κοινότητας Αμπελοκήπων με την διοίκηση του Δήμου Γ.Βενετικίδη ο οποίος ως <<τύπος>.που είναι (έτσι δηλώνει) και όχι ως <<τυπάκος >>(έτσι αποκαλεί τον επικεφαλής μας ) και με φρενίρη διάθεση στον πολιτισμό (έτσι δηλώνει) ανάρτησε όλα τα παρακάτω σε σελίδες που διαθέτει σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης προφανώς για να αποδείξει τη σχέση του με τον πολιτισμό αλλά και με τον ρόλο του , συμπληρώνουμε εμείς, ως σύμβουλος εκλεγμένος !Θαυμάστε τον :

Αυτά για σήμερα....
Λασπολόγε...
Έχω αρχείο με χιλιάδες ώρες στο ενεργητικό μου....
Έπεται συνέχεια όταν ασχοληθείς πάλι μαζί μου!!!
https://fbexternal-a.akamaihd.net/safe_image.php?d=AQD1EE7f8jaImAzU&w=158&h=158&url=http%3A%2F%2Fi.ytimg.com%2Fvi%2FBfPnvXkf7kE%2Fhqdefault.jpg&cfs=1&upscale=1&sx=120&sy=0&sw=360&sh=360

Από το 2006 ως το 2011 πραγματοποιούσα τηλεοπτικές εκπομπές με θέμα τον αθλητισμό και τον πολιτισμό για...
YOUTUBE.COM
Ακολουθούν <<αφιερώματα>> στον φερέλπυ <<τυπάκο>> του δήμου μας...
Ο οποίος έχει αναδειχθεί σε λασπολόγο κατά πάντων!
<<Γράφοντας>> αμέτρητα....Καθημερινά πολλά οκτάωρα στο διαδίκτυο για την ανάδειξή του σε επόμενο (?) πρώτο πολίτη(?)!
Όμως όταν αυτός κάνει επιδερμική κριτική σε <<τύπους>> όπως εγώ...
Του απαντώ με αποδείξεις οι οποίες καταδικνύουν ότι κάποιοι από εμάς κάνουν οκτάωρα στον πολιτισμό με φρενίρη διάθεση....Και όχι στο internet όπως αυτός!!!
https://fbexternal-a.akamaihd.net/safe_image.php?d=AQB4UaTVwJYc_RYl&w=158&h=158&url=http%3A%2F%2Fi.ytimg.com%2Fvi%2FxrS_Y354A0Y%2Fmaxresdefault.jpg&cfs=1&upscale=1&sx=671&sy=0&sw=1080&sh=1080

Μετά τον αγώνα που διοργάνωσα για φιλανθρωπικό σκοπό. Με τον Στέλιο Γιαννακόπουλο & Ζαχαρία...
Κατά αρχήν επιθυμώ να σε ευχαριστήσω διότι μου προσάπτεις δύναμη με τις....Κατηγορίες που εκτοξεύεις!!!
Δεύτερον ήθελα να σου θυμήσω πως:
 
``Όσα δεν φτάνει η αλεπού (τις οποίας μοιάζεις καταπληκτικά) τα κάνει κρεμαστάρια``!
Τρίτον θα ήθελα να υπενθυμίσω πως ποτέ δεν ασχολήθηκα μαζί σου....
Και πως σε καμμία περίπτωση δεν θα ξανα ασχοληθώ εκτός από σήμερα που μου έδωσες την αφορμή!
Επιθυμείς διακαώς να <<καταλάβεις>> τον δημαρχιακό θώκο και είναι δικαίωμά σου!
Δεν έχεις όμως και σου αφαιρώ από σήμερα το δικαίωμα να <<λασπώνεις>> πρόσωπα όπως εμένα που έχω δώσει τα πάντα στο ``κοινωνικό γίγνεσθαι`` και εξ αυτού του λόγου δεν έχω αποκτήσει τίποτα!!!
Την επόμενη φορά που θα αναφερθείς ή θα φωτογραφήσεις εμένα θα έχεις νομικό κώλυμα εκπρόσωπε(?) της δικαιοσύνης(?).
Αναφορικά με την δημοσίευσή σου σε ότι με αφορά θα ήθελα να κάνω γνωστά τα εξής!
1ον Έχω παρακολουθήσει σχεδόν όλες τις εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται από την αντιδημαρχία πολιτισμού με μπροστάρη τον αντιδήμαρχο πολιτισμού και τους συνεργάτες του....
Τα κάθε μορφής σχήματα που εμφανίζονται σε αυτές!
Εγώ και η σύζυγός μου έχουμε <<γεννηθεί>> μέσα στον πολιτισμό!!!
Στις παραπάνω εκδηλώσεις σπάνια αναφέρθηκε το όνομά μου παρ` ότι αποτελλώ όπως κι` εσύ μέλος της διοίκησης του δήμου!
Ποτέ δεν παραπονέθηκα λόγω ότι δεν με προσφώνησαν όπως κάνεις εσύ!!!!
Για εμένα το ζητούμενο δεν είναι η προσφώνηση του ονόματός μου, αλλά η συμμετοχή μου να παρευρίσκομαι με την οικογένειά μου στις εκδηλώσεις ώστε να στηρίζω την κάθε μορφής πολιτιστική δημιουργία των ανθρώπων του πολιτισμού!!!
Σε ότι τέλος με αφορά στην επιστολή σου.....
Αλήθεια αν εσύ ήσουν παρουσιαστής ή δήμαρχος και κάποιος από οποιονδήποτε πολιτικό χώρο ήταν παρών στην εκδήλωση...Δεν θα ανέφερες τ` όνομά του;
Τις βραβεύσεις και ποιός θα τις πραγματοποιήσει τις αποφάσισα εγώ νομίζεις αδαή...ή μάλλον πονηρέ;!
Ότι αναφέρθηκα με τον δικό μου τρόπο για την γυναίκα - μάνα & σύζυγο και ποιά είναι η καθημερινότητά της....Ακόμα κι` αυτό σε ενόχλησε....Και το εξέλαβες ως σόου;
Δεν έχεις διδαχθεί μέχρι και σήμερα από τον Δήμαρχο ο οποίος απλόχερα δίνει βήμα σε όλους σε κάθε εκδήλωση;
Καθόλου μα καθόλου δεν <<πήρες>> κάτι από την ευγένειά του;
Εν κατακλείδι.....
Σε ενημέρωσαν ότι ο αντιδήμαρχος κάλεσε σύμβουλο προσκείμενη στην παράταξή σου να βραβεύσει και ότι αυτή αρνήθηκε; 
Αυτά για 1η και τελευταία φορά.....
Πιθανολογώ πως λόγω ότι αναλώνεις απίστευτο χρόνο στο διαδίκτυο προσπαθώντας μ` αυτόν τον τρόπο να καταφέρεις κάποτε(?) να γίνεις δήμαρχος....
Να σε ενημερώσω πως αυτή η διεκδίκησή σου μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνον με πράξεις και όχι με λόγια και σχόλια πισώπλατα, μα πάνω απ` όλα με περισσή ευγένεια και ήθος!!!
ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ Η ΑΦΟΡΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ!